1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dog is ours."

"The dog is ours."

Çeviri:Köpek bizimki.

March 19, 2014

69 Yorum

Konu önem sırasına göre

girdap7

"bizim köpeğimiz" yerine "köpek bizimki" diye bir çeviri saçma olmuş.

October 30, 2014

BahadirKaya90

Bizim köpeğimiz demek "our dog" şeklinde çevrilir ve sıfat tamlamasi olur cümle olmaz. The dog kelimesi öznedir ve hem Türkçede hem İngilizcede özne burdaki gibi kuralli cümlelerde başta bulunur. Yani cümlenin çevirisi olan "köpek bizim(dir)." çevirisi doğrudur.

July 7, 2017

DarkNova1

O zaman "Our dog" olması lazım. Our dog = Bizim köpeğimiz.

We = Biz Our = Bizim Ours = Bizimki The dog is ours = Köpek bizimdir veya Köpek bizimkidir olmalıdır. Çünkü burada is eki dır dir anlamı katması lazım. Çeviri yanlış ama senin çevirin de doğru değil.

July 21, 2017

Selahattin599950

The kelimesinin cümleye etkisini unutuyorsunuz sanki. The dog belli bir köpekten bahsettiğinden o köpek gibi bir anlam kazanarak türkçeye girer köpek bizim(ki)dir şeklinde sanki bir soruya cevap verilmiş gibi

January 12, 2019

VictoryLang

Köpeğimiz 'i de kabul etmiyor :/

May 24, 2017

Irem673295

ama ours var o yüzden kabul etmez.

July 29, 2017

Irem673295

ama bir de şöyle diyebiliriz "Köpek Bizim"...!

July 29, 2017

FatmanurYA377974

Aynen

February 1, 2018

SelenSancak

Evet

March 1, 2018

vkopuzoglu

Kesinlikle, ben var gitmek Ankaraya demek kadar saçma

January 6, 2019

BurakOzkur

Bizim kopegimiz cevirisi neden yanlis?

March 19, 2014

vvsey

Köpek bizim. = The dog is ours. Bizim köpeğimiz. = Our dog.

February 12, 2015

Ayhanzyrek

Ingilizce dil kurali boyle......malesef

December 2, 2015

JokerBilgehan

It is our dog (seninki) Ikisi farkli yapıda cümleler

April 7, 2014

Yusra.kedi.01

Yorumların üstündeki çeviride "köpek bizim"yazıyor ama soruyu cevaplarken ki kelimede bizimki diye yazılmış,köpek bizimki yanlış ve çok saçma olmuş.

November 13, 2015

kosovaejderi

Bizim köpek dedim yanlis dedi ayni sey degilmi ?

October 8, 2014

ZeynepBlue8

Kelimenin yerleri değişik süt ve su demiştim yanlış kabul etti cevapta suve süt yazıyordu :D :D

March 31, 2016

hknglr72

"Köpek bize ait" neden yanlış?

September 18, 2014

OsmanRG

arkadas köpek bizimki ne demek Allah aşkına biri söylesin ya köpeğimiz yazdım olmadı nası bi mantık DUALİNGO???

September 21, 2016

KingOfPirates

The dog is our olmasi gerekmez mi our neden "s" takısı aldı

June 23, 2017

AhmetTarikTM

Kopek bizimkiymis bizim kopek dedim olmadi

October 4, 2014

AytenAlbay

Gerçekten saçma bizim köpeğimiz cümlesini kabul etmemesi

March 16, 2015

HakanBa3

Düzeltilmesi lazım yanlış çeviri

April 9, 2015

BurakOrs

Bu gerçekten saçma ! Düzeltin

April 14, 2015

ggulizar

bunun cevabıda saçma. dogru cevapladim ama sacma geldi.

April 16, 2015

yusufitak

Köpek bizimdir doğru olmaz mi? Oradaki s takisi dir anlamına gelmez mi ?

April 22, 2015

erimtepeli

Köpek bizimki diye bir şey yok

June 20, 2015

Emin814180

Our dog Bizim kopek The dog is ours

July 22, 2015

burak863952

bizim köpek yazdım yanlış dedi

August 25, 2015

burak742879

Kopeklerimiz ?

September 30, 2015

Azizingilizce

Bizim köpeğimiz neden yanlış ???

October 25, 2015

pembe771891

Bu devrik cumle olmuyo mu ?

October 28, 2015

Betl68Sena

bu cümle bizim köpeğimiz olarak da çevrilemez mi?

April 11, 2016

LusLus1

Bu, bizim köpeğimiz. de olmuyor mu?

April 25, 2016

Cihangir535612

bizim köpek

May 8, 2016

UlkuAlkan1

O kadar ours geçti insan bir kere de "ours is the fury" yazıp sorar.Neyse Baratheon'cu kardeşlerime selam olsun

June 11, 2016

GizemTmen

Bizim köpeğimiz yerine köpek bizimki ne alaka yani anlam olarak

July 16, 2016

drycel

bu köpek bizim

August 1, 2016

BurakAltunkaya

bizim köpeğimiz daha doğru bir çeviri..

August 13, 2016

Emircan59

O köpek bizim dedim kabul etmedi

August 15, 2016

okuyay

Ben 'o köpek bizim' dedim. Türkçesi itibarıyle bu da doğru. Bu muhtemelen bir seçim sonrasına ait bir cevap. Misalen birkaç köpek sesi geliyor ya da sizinkine çok benzeyen bir köpek daha var ve siz kendi köpeğinizi seçiyorsunuz. Bir açıklama yerinde olur.

October 31, 2016

RabiaOzdam

Bizim kopegimiz daha mantikli

September 16, 2017

saadetzeyn3

oha yani

October 23, 2017

Sadorwhici

Bu ne böyle ya

November 21, 2017

h.beyzatekeli

"Ours" buradaki s nin anlamı ne

June 3, 2018

rigby63

Our: Bizim Ours: Bizimki

May 8, 2019

beyzasahinqk

Kopek bizimdir olmazmi is var

July 1, 2018

Ercan712943

Selcen hanım seslerden dog ile duck ı nasıl ayırabilriz

September 30, 2018

Mcahitztrk8

Zorlanmaya başladik

October 17, 2018

Bykush1

Bu kadar saçma bir cümle başka bir lisanda anlamlı mı? Yoksa sadece grameri öğretmek için mi koydunuz?

October 18, 2018

haim723763

Köpek bizimdir

April 2, 2019

rigby63

Köpek bizimkidir.

May 8, 2019

MehmetAliBey7733

Sen kim köpek

June 18, 2019

arda125

bizim köpeğimiz olmazmı ?

November 27, 2015

edabuket

Bizim köpeğimiz olmasi gerekmiyor mu?

December 6, 2015

fatma_soyl

köpek bizim derken biraz sacma gibi oluyo . sizce ?

March 10, 2016

mhkosedag

bizim köpeğimiz neden olmuyor

March 21, 2016

Simaysalcan

KÖPEK BİZİMKİ YAZDIM YANLIŞ KELİME KULLANDIN DEDİ

April 4, 2016

AzraZilan

bizim köpeğimiz we köpek bizimki arasındaki tek fark sözcüklerin yerinin değişmesi.iki cevabı da kabul etmek zorundalar

January 1, 2015

doganipekciler

Our ' s eki eklenmis cogul olmus ama bizimkiler olacak yerde bizimki olarak kabul etmesi yanlis

March 1, 2015

BugraBuyuk

Bu köpek bizim cevirisi neden yanlış ?

May 3, 2014

Selcen_Ozturk

"bu" yok çünkü cümlede (this)

May 3, 2014

AlifAkifKO

The varsa bilinen bir yerde işaret edilen anlamında değil midir?

May 10, 2014

Selcen_Ozturk

işaret edildiğini göstermez, sadece bahsedildiğini bilindiğini gösterir.

bir diyalog olarak bakarsak:

  • 1inci kişi: there is a dog and a cat in the garden (Bahçede bir köpek ve bir kedi var)
  • 2inci kişi: The dog is ours. (Köpek bizim)
May 10, 2014

BnyaminAks

Köpek bizimki yanlış olmuyor mu peki Selcen hanım sizde bizim gibi yazmışsınız ama teknik bir hata var herhalde bu soruda giderilirse seviniriz..

December 15, 2014

DRGRTN

O zaman kullanıldığı yere göre değişir, tek kullanimda bizim köpek çevirisi çokta yanlış sayılmaz

May 1, 2015

UfukG.

Selcen özverili davranışınız için teşekkür ederim. Sade anlaşılır cevaplar veriyorsunuz.

July 2, 2015

kageja

O degilde programdaki bugu yakalayan var mi :)? Mikrofona bastiktan sonra hoporlere basinca hersey kolay :)

March 28, 2015

murat0017

Burada amac ingilizce veya baska bir dil öğrenmek. Hile yapıyorsan zaten öğrenemezsin istediğin dili. Puanin pek bir önemi yok. Amaç dil öğrenmek.. Cocukluk yapmak degil

May 19, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.