A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The region is especially popular during the summer."

Fordítás:A terület különösen népszerű nyáron.

4 éve

6 hozzászólás


Joli46

a régió különösen népszerű nyár folyamán -- így 'a' nélkül miért nem fogadja el?

4 éve

Pistuka81

Szerintem kell oda az 'a'. Mert a mikor kerdesre adott válasz is hianyos lenne nélküle

4 éve

Pistuka81

Na de a nyár folyamán és során között mi a különbség? Az egyiket elfogadta.

4 éve

aptg.gabi

Szerintem semmi! jelentsd! (én csak sima "nyáron"-t írtam abba nem bukik bele az ember :) Mondjuk nem értem, hogy miért nem csak "in summer", de ez már mind1. :)

4 éve

LukcsLeila

a régió főképp a nyár alatt közkedvelt (nem fogadta el)

3 éve

kogu4
kogu4

It is a normal sentence (finally).

2 hónapja