Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We write them a letter."

Tłumaczenie:Piszemy do nich list.

1 rok temu

3 komentarze


buskes76

1) "Piszemy im list" lepiej pasuje niż "Piszemy do nich list"
2) Skoro piszemy ten list w tym momencie to chyba bardziej; "We are writing them a letter" czyli w Present Continuous a nie w Present Simple bo przecież chyba nie piszemy im notorycznie np codziennie lub co tydzień tego samego listu... możemy tak pisać książkę ale przecież nie list...

1 rok temu

KingaGajos1

Dlaczego piszemy? Nie ma tu present continous

1 rok temu

Wlodzimier358233

Piszemy do nich list ponieważ zastosowanie,, im,, list oznacza że piszemy za nich

8 miesięcy temu