"Ben kimim?"

Çeviri:Who am I?

4 yıl önce

22 Yorum


HediyeEncq

Who i am ile who am i arasindaki fark ne?

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. Could you tell me who i am? = Kim olduğumu söyleyebilir misiniz?
  2. Who am I? = Ben kimim?

İlk cümlede "could you tell me" ve "who am i" olarak 2 tane soru cümlesi vardır, "who" burada bağlaçtır. İkinci cümlede bağlaçtan sonra sanki cümle soru cümlesi değil de normal bir cümleymiş gibi devam edilir. Yani normalde soru cümlesinde özneden önce gelen yardımcı fiil sanki normal bir cümleymiş gibi özneden sonra kullanılır. "Could you tell me who am i?" olmaz yardımcı fiil olan "am" öznenin diğer yanına, "i" öznesinden sonra, kullanılır.

2 yıl önce

ilkim.y

bok

1 yıl önce

serdar155834

Adam konus pic

10 ay önce

serdar155834

Adam konus pic

10 ay önce

sahra21506

Çok doğru

9 ay önce

egeli_ogrenci

Ama ben who am ı yazdım o yanlış who am I olmalı dediii

4 yıl önce

Sevda.Nr

İngilizce'de küçük ı harfi bulunmaz. Cümle içinde hep''I'' olarak yazılır. Küçük yazacaksan ''i'' olur.

3 yıl önce

MustafaAvci

Sorularda am I seklinde olur ark lar. Sizin dediginiz de ana soru olmamasi lazm yani : do you know who I am. Gibi. (Yanlisim varsa duzeltir elbet biri :) )

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Evet, aynen bu şekilde.

2 yıl önce

serdar155834

Ddddddd diyecem artik bu ne lan dddd

10 ay önce

BuminKaganTR

Ben Kimim diye bir film vardı Who I am di İngilizcesi o geldi aklıma Who I am yazdım yanlış dedi wtf

5 ay önce

Bar720997

O filmin ingilizcesi "Who Am I"dı zaten. Ben de ordan bildiğim için doğru yaptım. Siz yanlış hatırlamışsınız

2 ay önce

crowdmood

skeym ne aptal bir dil

1 ay önce

omerfar

Who am ı, dedim kabul etmedi, lütfen düzeltelim.

4 yıl önce

WorkerPlayer

ı harfini buyuk yazacaktin ondan

4 yıl önce

YunusYiit

Who me yazdım onuda doğru kabul etti.

1 yıl önce

Karotagirl

That was deep

1 yıl önce

isgendet

Gidikce kelmeler zorlasir 31 gun serideyim kulub kodum J2M7YB

1 yıl önce

_GoRDoN_

ben 8. sınıfa gidiyorum daha am I diye bişey duymadım benim bildiğim I am olur

4 yıl önce

selamDuo

demek ki bunca yıl iyi bir İngilizce öğretmenin olmamış ya da sen onları dinlememişsin. "MustafaAvc4"ün de dediği gibi sorularda yardımcı fiil öne geçer. En basit örnek: "What is this?" bunu da mı öğretmediler? "what this is?" mi diyorsunuz?

4 yıl önce

GrayTandoa

What are you doing derken "are" "you" nun önüne gelebiliyo.. Demek ki am'de I'ın önüne gelebilir.. ;)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.