"Ben kimim?"

Çeviri:Who am I?

March 19, 2014

24 Yorum


HediyeEncq

Who i am ile who am i arasindaki fark ne?

October 23, 2014

MeteUlku
  1. Could you tell me who i am? = Kim olduğumu söyleyebilir misiniz?
  2. Who am I? = Ben kimim?

İlk cümlede "could you tell me" ve "who am i" olarak 2 tane soru cümlesi vardır, "who" burada bağlaçtır. İkinci cümlede bağlaçtan sonra sanki cümle soru cümlesi değil de normal bir cümleymiş gibi devam edilir. Yani normalde soru cümlesinde özneden önce gelen yardımcı fiil sanki normal bir cümleymiş gibi özneden sonra kullanılır. "Could you tell me who am i?" olmaz yardımcı fiil olan "am" öznenin diğer yanına, "i" öznesinden sonra, kullanılır.

February 23, 2016

ilkim.y

bok

November 8, 2017

serdar155834

Adam konus pic

January 16, 2018

serdar155834

Adam konus pic

January 16, 2018

sahra21506

Çok doğru

February 18, 2018

egeli_ogrenci

Ama ben who am ı yazdım o yanlış who am I olmalı dediii

November 3, 2014

Sevda.Nr

İngilizce'de küçük ı harfi bulunmaz. Cümle içinde hep''I'' olarak yazılır. Küçük yazacaksan ''i'' olur.

December 21, 2014

MustafaAvci

Sorularda am I seklinde olur ark lar. Sizin dediginiz de ana soru olmamasi lazm yani : do you know who I am. Gibi. (Yanlisim varsa duzeltir elbet biri :) )

July 5, 2014

MeteUlku

Evet, aynen bu şekilde.

February 23, 2016

serdar155834

Ddddddd diyecem artik bu ne lan dddd

January 16, 2018

BuminKaganTR

Ben Kimim diye bir film vardı Who I am di İngilizcesi o geldi aklıma Who I am yazdım yanlış dedi wtf

June 27, 2018

pistantrofobia

O filmin ingilizcesi "Who Am I"dı zaten. Ben de ordan bildiğim için doğru yaptım. Siz yanlış hatırlamışsınız

September 21, 2018

melek843687

Who I neden olmasin

April 26, 2019

Caglar.A

Bu soruyu okadar çok cevapladım ki, sonunda bir şey mi yapmak istiyorlar acaba diye kendime soramadan edemedim ;) who am ı ? Demiiii

May 18, 2019

omerfar

Who am ı, dedim kabul etmedi, lütfen düzeltelim.

August 18, 2014

WorkerPlayer

ı harfini buyuk yazacaktin ondan

September 23, 2014

Karotagirl

That was deep

March 24, 2017

YunusYiit

Who me yazdım onuda doğru kabul etti.

October 25, 2017

isgendet

Gidikce kelmeler zorlasir 31 gun serideyim kulub kodum J2M7YB

February 7, 2017

crowdmood

skeym ne aptal bir dil

November 13, 2018

_GoRDoN_

ben 8. sınıfa gidiyorum daha am I diye bişey duymadım benim bildiğim I am olur

October 3, 2014

selamDuo

demek ki bunca yıl iyi bir İngilizce öğretmenin olmamış ya da sen onları dinlememişsin. "MustafaAvc4"ün de dediği gibi sorularda yardımcı fiil öne geçer. En basit örnek: "What is this?" bunu da mı öğretmediler? "what this is?" mi diyorsunuz?

October 3, 2014

GrayTandoa

What are you doing derken "are" "you" nun önüne gelebiliyo.. Demek ki am'de I'ın önüne gelebilir.. ;)

December 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.