Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben kimim?"

Çeviri:Who am I?

4 yıl önce

7 Yorum


HediyeT.Od

Who i am ile who am i arasindaki fark ne?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. Could you tell me who i am? = Kim olduğumu söyleyebilir misiniz?
  2. Who am I? = Ben kimim?

İlk cümlede "could you tell me" ve "who am i" olarak 2 tane soru cümlesi vardır, "who" burada bağlaçtır. İkinci cümlede bağlaçtan sonra sanki cümle soru cümlesi değil de normal bir cümleymiş gibi devam edilir. Yani normalde soru cümlesinde özneden önce gelen yardımcı fiil sanki normal bir cümleymiş gibi özneden sonra kullanılır. "Could you tell me who am i?" olmaz yardımcı fiil olan "am" öznenin diğer yanına, "i" öznesinden sonra, kullanılır.

2 yıl önce

sahra21506

Çok doğru

5 ay önce

egeli_ogrenci

Ama ben who am ı yazdım o yanlış who am I olmalı dediii

3 yıl önce

MustafaAvci

Sorularda am I seklinde olur ark lar. Sizin dediginiz de ana soru olmamasi lazm yani : do you know who I am. Gibi. (Yanlisim varsa duzeltir elbet biri :) )

4 yıl önce

serdar155834

Ddddddd diyecem artik bu ne lan dddd

7 ay önce

BuminKaganTR

Ben Kimim diye bir film vardı Who I am di İngilizcesi o geldi aklıma Who I am yazdım yanlış dedi wtf

1 ay önce