1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kimim?"

"Ben kimim?"

Çeviri:Who am I?

March 19, 2014

14 Yorum


HediyeEncq

Who i am ile who am i arasindaki fark ne?


MeteUlku
  1. Could you tell me who i am? = Kim olduğumu söyleyebilir misiniz?
  2. Who am I? = Ben kimim?

İlk cümlede "could you tell me" ve "who am i" olarak 2 tane soru cümlesi vardır, "who" burada bağlaçtır. İkinci cümlede bağlaçtan sonra sanki cümle soru cümlesi değil de normal bir cümleymiş gibi devam edilir. Yani normalde soru cümlesinde özneden önce gelen yardımcı fiil sanki normal bir cümleymiş gibi özneden sonra kullanılır. "Could you tell me who am i?" olmaz yardımcı fiil olan "am" öznenin diğer yanına, "i" öznesinden sonra, kullanılır.


egeli_ogrenci

Ama ben who am ı yazdım o yanlış who am I olmalı dediii


Sevda.Nr

İngilizce'de küçük ı harfi bulunmaz. Cümle içinde hep''I'' olarak yazılır. Küçük yazacaksan ''i'' olur.


veyselsancar

Who am i' yi izleyenler bilir


MustafaAvci

Sorularda am I seklinde olur ark lar. Sizin dediginiz de ana soru olmamasi lazm yani : do you know who I am. Gibi. (Yanlisim varsa duzeltir elbet biri :) )


melek843687

Who I neden olmasin


MerveTOKSZ1

to be kullanmadan İngilizcede cümle var olamaz. Cümlede herhangi bir eylem yoksa "to be" (am, is, are) içinden biri kullanılır. "I" için uygun olan to be formu "am" olduguna göre "Who am I" olmalıdır. "Who I" dediğinizde "Kim ben" gibi anlamsız bir cümle oluşur.

to be formları I -> am He/she/it -> is You/we/they -> are


Caglar.A

Bu soruyu okadar çok cevapladım ki, sonunda bir şey mi yapmak istiyorlar acaba diye kendime soramadan edemedim ;) who am ı ? Demiiii


cordelianur

Güzel film izleyin


M.KeLce

Olur aklımda ^^


BaronAnakin

Am niye kalp oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.