A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My father drank wine."

Fordítás:Apám bort ivott.

4 éve

12 hozzászólás


kachyta
kachyta

hát a kiejtés elég gáz.... :-(

3 éve

RobertGodo76

Simán drinknek érteni...

3 éve

Sotech1

Jogos, úgy érteni, de ugye jelen időben "drinks" lenne. (1/3) :)

1 éve

JriLszl

mert azt mondja

7 hónapja

olmik

en meg most iszom

3 éve

csorbala

bort ivott az apám nem gondolom hibásnak

4 éve

fectroll
fectroll

Az angol nem ilyen szép nyelv, mint a magyar, amelyikben a szórendet kedvünkre változtatjuk...

3 éve

aptg.gabi

Az apám előtt nincs az vagyisa the.

3 éve

Lona08

és ez miért nem jó? apám megitta a bort

4 éve

aptg.gabi

mert az angol mondatban nincs benne a "the" szerintem azért

4 éve

Lona08

köszi

4 éve

JriLszl

A hangfelvétel DRINK-et mond! Ha nem lenne írott változat, simán félrevezetne.

7 hónapja