"The apple"

Çeviri:Elma

4 yıl önce

9 Yorum


Eren_YALCIN

The ne işe yarıyor

4 yıl önce

Tolga780393

Neden bazen the bazen a/an koyuyoruz

7 ay önce

emre687202

A/AN bir anlamina gelir

An apple: bir elma The apple : elma

5 ay önce

emre687202

Bisey sorucam tmm soruyu dogru yaptım ama

Apple: elma oldugunu herkes bilir fakat ( the ) Eki niye geldi onu anlamadim biri aciklayabilirmi

5 ay önce

erkan527945

An apple herhangi bir elma The apple bilinen elma Mesala tabakta bir elma kalır işte onu sorarsan the apple oluyor :)

2 hafta önce

BerikaSarl

Elmayı olur mu acaba

4 yıl önce

omur_nis

Olabilir34365

4 yıl önce

darthvader11

Bende olması gerekir diye düşünüyorum.

4 yıl önce

aslaltnbss

melegizgvit

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.