1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The apple"

"The apple"

Çeviri:Elma

March 19, 2014

12 Yorum


Eren_YALCIN

The ne işe yarıyor


Tolga780393

Neden bazen the bazen a/an koyuyoruz


emre687202

A/AN bir anlamina gelir

An apple: bir elma The apple : elma


saadet280592

sesli harflerde an sesiz harflerde a kullanilir the ise ozel ve canli olmiyan isimlerde kullanilir


berkay123949

The belittigin seyin basinda sayisiz ifadesiz oldugunu gosterir


berkay123949

A yada an ise nesnenin yada cismin adedini belirtir


saadet280592

bir seyi anlatirken ilk defa bahsediyorsak ance a kullaniyoruz sonra the


JudasPries8

A an derken bir elma herhangi ama the da belirli bir elmadan soz edilir


emre687202

Bisey sorucam tmm soruyu dogru yaptım ama

Apple: elma oldugunu herkes bilir fakat ( the ) Eki niye geldi onu anlamadim biri aciklayabilirmi


erkan527945

An apple herhangi bir elma The apple bilinen elma Mesala tabakta bir elma kalır işte onu sorarsan the apple oluyor :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.