"The apple"

Çeviri:Elma

4 yıl önce

7 Yorum


Eren_YALCIN

The ne işe yarıyor

4 yıl önce

Tolga780393

Neden bazen the bazen a/an koyuyoruz

9 ay önce

emre687202

A/AN bir anlamina gelir

An apple: bir elma The apple : elma

7 ay önce

berkay123949

The belittigin seyin basinda sayisiz ifadesiz oldugunu gosterir

1 ay önce

berkay123949

A yada an ise nesnenin yada cismin adedini belirtir

1 ay önce

emre687202

Bisey sorucam tmm soruyu dogru yaptım ama

Apple: elma oldugunu herkes bilir fakat ( the ) Eki niye geldi onu anlamadim biri aciklayabilirmi

7 ay önce

erkan527945

An apple herhangi bir elma The apple bilinen elma Mesala tabakta bir elma kalır işte onu sorarsan the apple oluyor :)

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.