1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My neighborhood is on the ro…

"My neighborhood is on the route to his house."

Çeviri:Benim mahallem onun evine giden yolun üzerindedir.

March 19, 2014

15 Yorum


seyyah8516

Giden anlami nerden geldi anlamadim aciklayacak var mi?


altunufuk

'route to something', 'bir şeyin yolu' diye çevrilebileceği gibi 'bir şeye giden yol' diye de çevrilebilir. Bu yüzden "Benim mahallem onun evine giden yolun üzerindedir." diye uzunca çevrilebileceği gibi "Mahallem evinin yolunda." diye de çevrilebilir. Çeviri yaparken her zaman her sözcük birebir çevrilerek cümlenin anlamını diğer dilde ifade edilmez. Bazen bazı ifadeleri eklemek, kaldırmak ya da değiştirmek gerekebilir.


Brawlnani

Kardeşim 39 kişi yorumunu beğenmişti benimle 40 oldu ha bide brawl stars oyniyan lar orkadaşlık kodum #8JLL980V2


Ingistiyorum

Aynen, biri bu soruyu açıklasın. Birçok kişinin kafası karışmış gibi görünüyor.


Luzanres

Neden bu kadar uzun bir cümle?


gamzeuak1

Sanırım ekleri daha iyi anlayabilmemiz için


EsraSah1

Route yerine neden road olmuyor?


Erkan.ES

O zaman Türkçe düşünerek İngilizce konuşmuş olursun :)


EsraSah1

pretty woman walking down the route zaten o şarkı


HulyaCakka

giden demeden de ayni anlami veryor.ustelik giden kelimeside yok


Ferhat547266

Bu programın sohbet bölümü varmı yani istedigin kişiyle


ummu79929

Duolingo bana mesaj atma covit oldum ders çalışamıyorum


NihalDuru2

Arkasindan atli kovaliyo sanirim, yavas oku.....!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.