1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My neighborhood is on the ro…

"My neighborhood is on the route to his house."

Çeviri:Benim mahallem onun evine giden yolun üzerindedir.

March 19, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

seyyah8516

Giden anlami nerden geldi anlamadim aciklayacak var mi?

July 24, 2014

altunufuk

'route to something', 'bir şeyin yolu' diye çevrilebileceği gibi 'bir şeye giden yol' diye de çevrilebilir. Bu yüzden "Benim mahallem onun evine giden yolun üzerindedir." diye uzunca çevrilebileceği gibi "Mahallem evinin yolunda." diye de çevrilebilir. Çeviri yaparken her zaman her sözcük birebir çevrilerek cümlenin anlamını diğer dilde ifade edilmez. Bazen bazı ifadeleri eklemek, kaldırmak ya da değiştirmek gerekebilir.

July 28, 2014

Ingistiyorum

Aynen, biri bu soruyu açıklasın. Birçok kişinin kafası karışmış gibi görünüyor.

July 24, 2014

EsraSah1

Route yerine neden road olmuyor?

October 19, 2014

Erkan.ES

O zaman Türkçe düşünerek İngilizce konuşmuş olursun :)

December 21, 2014

EsraSah1

pretty woman walking down the route zaten o şarkı

December 26, 2014

HulyaCakka

giden demeden de ayni anlami veryor.ustelik giden kelimeside yok

August 8, 2016

ElifEker6

Kafayı yedirecek bana, Bu sokak isi

February 6, 2017

falconblue

"Komsularim onun evinin rotasi uzerinde" neden olmaz

March 19, 2014

felix_esteban

neighbour komşu anlamında hood eklenince farklı bir anlam kazanıyor

April 21, 2014

SelenSancak

Neighborhood kelimesinin sözlükte de anlami "MAHALLE" şeklindedir. Komşularım : " MY NEİGHBOR " şeklinde yazılır.

February 26, 2019

necmimelik

Onun evinin yönünde dedim. Reddetti, çok üzüldüm. .!?

July 23, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.