1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read it in the newspapers."

"I read it in the newspapers."

Fordítás:Az újságokban olvasom.

March 19, 2014

10 hozzászólás


Impossible01

Sokszor torz a gépi hang, és nem lehet érteni.


ywhwyfhsthsfhex

ÚRISTEN, HÁT ODA VAN ÍRVA!! XD


MirellaPri3

Úristen hát oda van írva! Just vidáman alma


AntalGeza

máskor a read szót lefogadta rendhagyó igeként múlt időben. Most vajon miért nem? Így hibásnak jelzi "Az újságokban olvastam" fordítást.


Evaries

Mert múlt időben "red"-nek kellene ejteni. Ez az ige attól rendhagyó, h az alakja nem, csak az ejtése változik: "ríd-red-red" (Bocsi:)))


Kaska01

mi a külömbség?: olvasok, olvasom


htrahel

Olvastamot írtam, mert ha rednek ejti, akkor az múlt idő, és nem fogadta el.


Apici2

Könyörgöm cseréljék le ezt az idióta új hangot.


Zsozsoka

No most 'rid' jekenido vagy red múlt idő. Mert ha jelen idő akkor rid.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.