"I thought she liked movies."

Fordítás:Azt hittem, szereti a filmeket.

4 éve

26 hozzászólás


Ildiko_Kovacs

azt gondoltam, hogy szerette a filmeket

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Ez angolul így lenne: "I thought she HAD liked movies."

9 hónapja

Vadernagyur
Vadernagyur

Miért kell a like-ot itt múlt időbe tenni?

4 éve

Katabakacsi
Katabakacsi

she likes... present simple, she liked, past simple...

4 éve

n3dem
n3dem

De előtte már van egy múlt idő!

4 éve

Ildiko_Kovacs

Simán lehet előtte múlt idő, ez csak annyit jelent, hogy tegnap vagy egy órával ezelőtt mondtam valakinek, hogy azt hittem, hogy szerette a filmeket, aztán kiderült egy másik mondatban, hogy nem:)

4 éve

Bogoj
Bogoj

ezt már sokadszor szívom meg. igazán kijavíthatnák már. az utóbbi időben mintha nem foglalkoznának a javításokkal...

3 éve

Sotech1

Utóbbi időben? Ezt egy éve írtad és egy csomó-csomó mindent nem javítottak azóta sem...

1 éve

evairenpinter

A múltban hitt cselekvést a magyar nyelv jelenben fordítja. - Az angol a fenti példa szerint másképpen gondolkodik. Kétféle múltat használnak.

1 éve

miklos44

Miért kell az "Azt gondoltam", miért nem jó az is, hogy"Gondoltam"?

4 éve

red_umbrella
red_umbrella

És akkor azt hogy mondjuk angolul, hogy "azt hittem, szerette a filmeket"?

3 éve

Sztankay54

A továbbhaladás érdekében beírtam a DUO megoldását,de szerintem itt minden múlt időben van.Ha valaki tud hozzászólni ,kérlek tegye.

1 éve

karak74

A válasz (és az ok is) ott van csabee79 két éve adott válaszában: " Idő egyeztetés miatt kell a múlt idő a másodikba is: http://www.angoltanszek.hu/TUT/tut.php?tid=34 "

9 hónapja

djk11
djk11

szerintem is : Azt gondoltam, szerette a filmeket. Múlt időben kell fordítani..

4 éve

GbornSzab

A -szereti- nem múlt idő, pongyola fordítás.Elvettem egy életet a duolingotól! Egyet értetek?

3 éve

Papucska
Papucska

Ezt írta nekem ki a rendszer, de így sem értem : "Azt hittem, szereti (!) a filmeket": magyarul jelen idő utal az egyidejűségre, különben úgy értjük, hogy régebben,előzőleg szerette talán a filmeket.

3 éve

berlin0430

nincs elírás, így helyes

3 éve

12annarovo12

Gondoltam, hogy szerette a filmeket? Múlt idő , nem? Akkor miért " szereti"?

1 éve

GrgSzabolcs

a szerintem tetszenek neki a filmek az miért nem jó ? Hogy lenne az leirva hogy szerintem tetszenek neki a filmek ? Help

1 éve

GrgSzabolcs

a liked miért nem múlt idő ?? Ha jelenben van akkor miért nem likes ?

1 éve

TndeSimon3

Múlt idő

1 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Ezt szoktam küldeni magyarázatként: ha korábban hittem, és (hitem szerint) korábban szerette, akkor az angol az utóbbit múlt idővel, a magyar jelen idővel fejezi ki: "azt hittem, szereti"

9 hónapja

Manci1110

Liked?? Szereti?? Nem értem, miért így fordítják...

7 hónapja

Viktoria592308

en azt irtam be, hogy szerette. Osszezavarodtam.

2 hónapja

fsts9
fsts9

Liked mit jelent?

2 hónapja

bardospince

Gondoltam tetszettek a filmek.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.