1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am going to look after my …

"I am going to look after my sister."

Fordítás:Gondoskodni fogok a húgomról.

May 23, 2017

7 hozzászólás


Dante690922

ezt sose találtam volna ki


malackutya

Look after = gondoskodik. Ez egy kifejezes.


nagyi60

Én sem, gondolom ez kifejezés.


Katalin5246

EZ INKABB JELENTI MAGYARUL MODVA,,HOGY,, UTANA FOGOK NEZNI A HUGOMNAK,,Ami atvitt ertelemben jelenti azt, hogy adott esetben gondoskodom majd a hugomrol. . de , igy nagyon nehez eltalalni a DUO ESZJARASAT


fazekas-peter1

Kedves Katalin! Ahogy fentebb írták ez egy kifejezés, azt jelenti: gondoskodik, nincs DUO ÉSZJÁRÁS


horvathgab13

Fogok gondoskodni a húgomról . Ez a válaszom .Erre kiírja ,hogy kihagytál egy szót .Tessék mondani melyik szót hagytam ki? Itt csak a szórend változott.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.