A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Senki nem engedi nekünk, hogy megcsináljuk a reggelinket."

Fordítás:Nobody allows us to create our breakfast.

4 éve

17 hozzászólás


bruati

Ezt nem hiszem el, hogy eddig erre hülyeségre nem reagáltam. Basszus nem 'create', hanem 'prepare' vagy make

4 éve

jujuka9

:))

4 éve

tjancsi
tjancsi

You're right - NOOONE says "create breakfast", unless it's breakfast at a Michelin star joint

2 éve

aptg.gabi

:D

4 éve

kogu4
kogu4

Please help! Why is it wrong? "Nobody allows us that we create our breakfast."

3 éve

bruati

because proper use of allow = allow sy to do sg

3 éve

IstvanMaro

Allows us to make vagy to create vagy to prepare

1 hónapja

jujuka9

No one allows us to do our breakfast. A do igét itt nem lehet használni?

4 éve

odeeka

A do helyett inkább a make.

4 éve

miklos44

A "Nobody lets us making our breakfast." miért nem helyes?

4 éve

bruati

mert 'let + infinitive without to' a helyes szerkezet

4 éve

miklos44

Köszönöm

4 éve

bruati

not at all!

4 éve

aptg.gabi

Érdekes, volt egy mondat amikor az autóról beszélt és akkor a "create" kizárólag azt jelenthette, hogy megalkotni. A szendvicseket meg megcsinálja akkor most mi van???

4 éve

hb433
hb433

pedig az xkcd-n is make-et hasznalnak a szendvics kesziteshez:

http://xkcd.com/149/

3 éve

jani1972
jani1972

Create????na ne már...

1 éve

kogu4
kogu4

v,ö,: I am not going to allow you to see him. Nem fogom neked megengedni, hogy lásd őt.

4 hónapja