1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι μία αλυσίδα."

"Είναι μία αλυσίδα."

Μετάφραση:It is a chain.

May 23, 2017

3 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

YiannisCha1

Γιατί όχι it is one chain?

May 23, 2017

Gyatharin

όταν χρησιμοποιούμε το "one" μπροστά από ένα ουσιαστικό δίνουμε έμφαση στον αριθμό. Αν πεις "it is a chain" σημαίνει "είναι μια αλυσίδα", αλλά αν πεις "i have one chain" σημαίνει ότι είναι μια αλυσίδα από τις 10 που έχεις -για παράδειγμα-. Καλή συνέχεια

May 23, 2017

YiannisCha1

Ευχαριστώ πολύ!!!

May 24, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.