A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bírónak fekete ruhája van."

Fordítás:The judge has a black dress.

4 éve

6 hozzászólás


hun.uk

Miért kell névelő: "... have ?a? black dress."

4 éve

BarnabasKo2

Én sem értem

2 hónapja

Judy597

the judge has black clothes elfogadta

4 éve

WeinerGerg

Miért kell többesszámba tenni cloth-nál?

1 éve

Fridolo

miért kell névelő a dress elött ha nem fogadja el hogy the judge has a black clothes. Itt szerinte nem kell a névelő.Mi a különbség a dress és a clothes között

4 éve

rock4ever

dress - egyes szám (inkább női ruha), clothes - többes szám -> olyan nincs, hogy: a clothes!

4 éve