1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Feltételezi, hogy a válaszok…

"Feltételezi, hogy a válaszok rosszak."

Fordítás:He assumes the answers are wrong.

March 19, 2014

9 hozzászólás


Anita-Kiss

itt miért nem kell a that? :(


learning_lang

Oda irhatod, nem lesz belole gond.


Anita-Kiss

oda írtam és ugrott egy szívecske :(


learning_lang

Akkor lehetséges, hogy azóta javították, mert én odaírtam, hogy that.


miklos44

A "wrong" helyett a "bad" nem használható?


budai.doc

Valószínűleg nem. A bad rossz (gonosz) tulajdonság, a wrong helytelen, hibás értelemben használatos.


miklos44

Köszönöm, igazad van budai.doc


Mamemimomu73

A "suppose" nem használható az "assume" helyett? Nem fogadta el.


Lona08

a wrongot nem kell többes számba tenni, rosszak - wrongs...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés