"Kitaptaki cevap yanlış mı?"

Çeviri:Is the answer in the book wrong?

March 19, 2014

44 Yorum
Tartışma kilitli.


ozzroad

"Is the answer wrong in the book." bu cevap daha mantikli geldi bana.


sportlive24

şöyle düşün

bütün özne yerine "it" koyup soruyu yazarsan

"is it wrong?" olması lazım.

burada "it" diye bahsettiğimiz şey "the answer in the book" yani "kitaptaki cevap".

"it" yerine öznenin kendisini koyarsak

"is the answer in the book wrong?" olur.

kendi yazdığın şekilde ise özneni bölüp 2 farklı yere dağıtmış olursun


zivatu

Harika bir anlatım Tesekkurler


MustafaKart

Harikasin cok sağol


cihancaylak

Simdi anladim..Tesekkurler..


benmelis_a

Çok güzel, açıklayıcı bir örnek olmuş. Teşekkür ederim. (:


Betl67640

Değişik.. Biraz anlamakta zorlandım ama çok güzel ve anlaşılır anlatmışsınız teşekkür ederim:D


elifhan15

Müthiş bir anlatim teşekkürler


YaseminAkg12

Bende öyle düşündüm


EHAN1

Yanlış cevap, kitapta mı? olarak algılıyorum sizin cümlenizi.


OnurIlkerG

Is " the answer in the book " wrong . Arkadaslar tirnaklar arasinda kalan kisim bizdeki tamlamalar gibi. Ayiramiyoruz o yuzden.


Serhat.bb.17

Bildiğimi de unutturdunuz yorumlar sayesinde teşekkürler :D :D


Mustafa_ONDER

Is the wrong answer in the book ? bence bu daha bire bir çevirisi oluyor.


ex_contributor

hayır bu "yanlış cevap kitapta mı?" demek


TheMaratbi

Kafa karıştırmaya gerek yok... wrong sonda olacak... Biz "kitaptaki cevap" kalıbını zamirle kullanmış olsaydık "o yanlış mı " diye kısadan sorardık... O zaman ingilizcesini de zamirle kullanalım...Tabi soru olarak... is it wrong... yani o yanlış mı... peki "it" yerine "the answer in the book" kalıbını koyarsak yine aynı anlamı vermiş olacak ve wrong sonda olacak.. Is it (the answer in the book) wrong?


mahmutcakir

"Answer in the book is wrong" neden olmaz


ex_contributor

soru cumlesi oldugundan is'in basa gelmesi lazim. siz "kitaptaki cevap yanlistir" yazmis oldunuz


bahadir35

Bence yaptığınız çeviri şu şekilde anlaşılır; "Kitaptaki yanlış, cevaptır." Virgülü dikkat çekmek için koydum.


SerkanPehl1

An answer in the book is wrong? doğru kabul edilebilirmi?


okosebent

bana boyle biraz daha zor ve karisik cumleler hep coklu secim sorusu olarak geliyor. acaba hep boylemi yoksa bana mi denk geliyor ?


cankb1

Yanlış çeviri


Gneraygnne

Ani düşünüyorum.


sorenstein_

"the book's answer is wrong?" cümlesi kabul edilemez mi?


bazda4

is answer in the book wrong? buda kabul edilmeli bence


Mert_Zay

at the book kullanılabilir miydi?


redkit07040

Biride cikip söyle dememis. is wrong in the book the answer? ( ''kitaptaki cevap" yanlismidir? )


Yazar-Edip

Türkçe soru cümlesiyle İngilizce soru cümlesinin söz dizimi birbirini karşılamıyor!!! Duolingo'nun bu konuya titizlik göstermesi lazım!


recepkayma

Cumleye bak mantik yok


MirkanMari

Is the answer wrong in the book Yanlış cevap kitapta mi olur


Glen35178

Is the answer İn the book wrong yazdım. İn kelimesini büyük harfle yazdığım için kabul edilmedi. Bu kadar da olmaz. Yanlışlıkla yazılıyor bazen. Kabul edilmesi lazımdı.


mustafaaaa99

"is the answer wrong in the book " da alternatif cevap kabul etmiyor


GlcnD1

Wrong yerine false neden kabul edilmedi?


Fatih_714

"in" yerine "into" kullanabilir miyiz burada?


Betl67640

Çok saçma bir sıralama bnce.


erdaldogru

Cümlenin öznesine odaklanın arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.