"Kitaptaki cevap yanlış mı?"

Çeviri:Is the answer in the book wrong?

4 yıl önce

26 Yorum


aykuteo

"Is the answer wrong in the book." bu cevap daha mantikli geldi bana.

3 yıl önce

Diabolusxd

Bencede ya

5 ay önce

damla833250

Aozg_ o zaman "cevap kitapta yanlış mı?'' oluyor.

Cevabın yanlış fazla zorlama

4 ay önce

YaseminAkg12

Bende öyle düşündüm

8 ay önce

OnurIlkerG

Is " the answer in the book " wrong . Arkadaslar tirnaklar arasinda kalan kisim bizdeki tamlamalar gibi. Ayiramiyoruz o yuzden.

2 yıl önce

Serhat.bb.17

Bildiğimi de unutturdunuz yorumlar sayesinde teşekkürler :D :D

3 yıl önce

Elifnur254421

:D :D :D

2 ay önce

GulistanSrk

Yüklem nasıl oluyor da sonda oluyor bunda bir hata var en azından ıs the answer wrong diye devam etmeli

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soru cümlesi böyle yapılır. yardımcı fiil başta zaten (is). "the answer in the book-kitaptaki cümle" bir tamlama olduğundan onun arasına bir şey giremez.

4 yıl önce

bahadir35

Bence yaptığınız çeviri şu şekilde anlaşılır; "Kitaptaki yanlış, cevaptır." Virgülü dikkat çekmek için koydum.

4 yıl önce

mahmutcakir

"Answer in the book is wrong" neden olmaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soru cumlesi oldugundan is'in basa gelmesi lazim. siz "kitaptaki cevap yanlistir" yazmis oldunuz

4 yıl önce

SerkanPehl1

An answer in the book is wrong? doğru kabul edilebilirmi?

4 yıl önce

Mustafa_ONDER

Is the wrong answer in the book ? bence bu daha bire bir çevirisi oluyor.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bu "yanlış cevap kitapta mı?" demek

3 yıl önce

okosebent

bana boyle biraz daha zor ve karisik cumleler hep coklu secim sorusu olarak geliyor. acaba hep boylemi yoksa bana mi denk geliyor ?

3 yıl önce

cankb1

Yanlış çeviri

3 yıl önce

Velikarak

Is answer wrong in the book? Yanlış kabul etti.

2 yıl önce

Gneraygnne

Ani düşünüyorum.

11 ay önce

batuhan528479

The yi unutmuşum

7 ay önce

sorenstein_

"the book's answer is wrong?" cümlesi kabul edilemez mi?

7 ay önce

Diabolusxd

Bencede

5 ay önce

monolara

"Is the answer wrong in the book?" Da kabul edilebilirdi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yukarida neden olamayacagi aciklanmis

4 yıl önce

monolara

"Is the answer wrong in the book?" cümlesinin gramer olarak bir yanlışı yok ve aynı anlama gelir. yani olamaz demeniz olamaz :) İki cümle de kabul edilebilir diye düşünüyorum.

4 yıl önce

Kedice

"Is the wrong answer in the book?" ile "Is the answer in book wrong?" farklı anlamda cümleler. Birinde yanlış cevabın kitapta mı olduğu soruluyor diğerinde kitaptaki cevanın yanlış olup olmadığı. Soru cümlelerini normal cümleye çevirince daha net anlaşılıyor.

"The wrong answer is in the book. = Yanlış cevap kitaptadır." / "The answer in the book is wrong. = Kitaptaki cevap yanlıştır."

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.