1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kitaptaki cevap yanlış mı?"

"Kitaptaki cevap yanlış mı?"

Çeviri:Is the answer in the book wrong?

March 19, 2014

36 Yorum


aykutozgur_

"Is the answer wrong in the book." bu cevap daha mantikli geldi bana.


sportlive24

şöyle düşün

bütün özne yerine "it" koyup soruyu yazarsan

"is it wrong?" olması lazım.

burada "it" diye bahsettiğimiz şey "the answer in the book" yani "kitaptaki cevap".

"it" yerine öznenin kendisini koyarsak

"is the answer in the book wrong?" olur.

kendi yazdığın şekilde ise özneni bölüp 2 farklı yere dağıtmış olursun


zivatu

Harika bir anlatım Tesekkurler


YaseminAkg12

Bende öyle düşündüm


EHAN1

Yanlış cevap, kitapta mı? olarak algılıyorum sizin cümlenizi.


OnurIlkerG

Is " the answer in the book " wrong . Arkadaslar tirnaklar arasinda kalan kisim bizdeki tamlamalar gibi. Ayiramiyoruz o yuzden.


Mustafa_ONDER

Is the wrong answer in the book ? bence bu daha bire bir çevirisi oluyor.


Selcen_Ozturk

hayır bu "yanlış cevap kitapta mı?" demek


Serhat.bb.17

Bildiğimi de unutturdunuz yorumlar sayesinde teşekkürler :D :D


GulistanSrk

Yüklem nasıl oluyor da sonda oluyor bunda bir hata var en azından ıs the answer wrong diye devam etmeli


Selcen_Ozturk

soru cümlesi böyle yapılır. yardımcı fiil başta zaten (is). "the answer in the book-kitaptaki cümle" bir tamlama olduğundan onun arasına bir şey giremez.


bahadir35

Bence yaptığınız çeviri şu şekilde anlaşılır; "Kitaptaki yanlış, cevaptır." Virgülü dikkat çekmek için koydum.


mahmutcakir

"Answer in the book is wrong" neden olmaz


Selcen_Ozturk

soru cumlesi oldugundan is'in basa gelmesi lazim. siz "kitaptaki cevap yanlistir" yazmis oldunuz


SerkanPehl1

An answer in the book is wrong? doğru kabul edilebilirmi?


okosebent

bana boyle biraz daha zor ve karisik cumleler hep coklu secim sorusu olarak geliyor. acaba hep boylemi yoksa bana mi denk geliyor ?


cankb1

Yanlış çeviri


Gneraygnne

Ani düşünüyorum.


sorenstein_

"the book's answer is wrong?" cümlesi kabul edilemez mi?


bazda4

is answer in the book wrong? buda kabul edilmeli bence


Mert_Zay

at the book kullanılabilir miydi?


TheMaratbi

Kafa karıştırmaya gerek yok... wrong sonda olacak... Biz "kitaptaki cevap" kalıbını zamirle kullanmış olsaydık "o yanlış mı " diye kısadan sorardık... O zaman ingilizcesini de zamirle kullanalım...Tabi soru olarak... is it wrong... yani o yanlış mı... peki "it" yerine "the answer in the book" kalıbını koyarsak yine aynı anlamı vermiş olacak ve wrong sonda olacak.. Is it (the answer in the book) wrong?


redkit07040

Biride cikip söyle dememis. is wrong in the book the answer? ( ''kitaptaki cevap" yanlismidir? )


Yazar-Edip

Türkçe soru cümlesiyle İngilizce soru cümlesinin söz dizimi birbirini karşılamıyor!!! Duolingo'nun bu konuya titizlik göstermesi lazım!


recepkayma

Cumleye bak mantik yok


MirkanMari

Is the answer wrong in the book Yanlış cevap kitapta mi olur


Glen35178

Is the answer İn the book wrong yazdım. İn kelimesini büyük harfle yazdığım için kabul edilmedi. Bu kadar da olmaz. Yanlışlıkla yazılıyor bazen. Kabul edilmesi lazımdı.


mustafaaaa99

"is the answer wrong in the book " da alternatif cevap kabul etmiyor


GlcnD1

Wrong yerine false neden kabul edilmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.