1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Käse ist gut."

"Der Käse ist gut."

Çeviri:Peynir iyi.

May 23, 2017

5 Yorum


SeyfettinA6

Peynir iyi dedegim halde yanlis diyor ama dogru cumle olarak peynir iyi diyor ne sacma


mizinamo

"Duyduğunu yaz" için duyduğun şey (= Almanca) yaz lütfen.


berkcanero

İyi peynir tam türkçe karşılık çünkü burda iyi sıfat ve niteleği isimden önce gelmeli yada dir eklenip sıfat bir isim fiil yapılmalı kesinlikle yanlış


umut3200

der normalde das gibi nötr bir cümledir buna rağmen üzerine tıkladığımda ''bu'' kelimesinin anlamına geldiğini gördüm ve bu peynir güzeldir iyidir tarzı birşey yazdım kabul etmedi


humetin

Der Käse, den ich gestern gekauft habe, ist gut.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.