1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Käse ist gut."

"Der Käse ist gut."

Çeviri:Peynir iyi.

May 23, 2017

15 Yorum


SeyfettinA6

Peynir iyi dedegim halde yanlis diyor ama dogru cumle olarak peynir iyi diyor ne sacma


mizinamo

"Duyduğunu yaz" için duyduğun şey (= Almanca) yaz lütfen.


berkcanero

İyi peynir tam türkçe karşılık çünkü burda iyi sıfat ve niteleği isimden önce gelmeli yada dir eklenip sıfat bir isim fiil yapılmalı kesinlikle yanlış


umut3200

der normalde das gibi nötr bir cümledir buna rağmen üzerine tıkladığımda ''bu'' kelimesinin anlamına geldiğini gördüm ve bu peynir güzeldir iyidir tarzı birşey yazdım kabul etmedi


humetin

Der Käse, den ich gestern gekauft habe, ist gut.


SibanM

Tercume et diyor. Duydugunu yaz degil.


BerkeSytrk271

bu peynir iyi yazdım kabul etmedi ne kadar saçma


Cemile537861

Almanca yazarmisin bide oyle dene belki anlarsin


Sunay638815

aynen ben de öyle yaptım


Sunay638815

aynen ben de öyle yaptım


YKAydin

Almanca yazman gerek.


CANEROL4

ULAN PEYNİR GUZEL DİYORUM KABUL ETMİYO


qwertydeneme1212

bende kabul etti ama aslinda dogrusu Peynir Güzel. schön : tatli , güzel . gut : iyi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.