"The dogs' food"

Μετάφραση:Το φαγητό των σκύλων

May 23, 2017

4 σχόλια


Gyatharin

the dogs' food σημαίνει το φαγητό των σκύλων, ενώ the dog's food σημαίνει το φαγητό του σκύλου. Το ένα είναι πληθυντικός και το άλλο ενικός αντίστοιχα.Όταν μία λέξη τελειώνει σε s, όπως το "dogs", τότε δεν προσθέτουν κι άλλο ένα s προσθέτουν μόνο την απόστροφο για να δηλώσουν τη κτήση.

May 23, 2017

MargaritaK464007

των σκύλων οι τροφή, δεν είναι σωστό;

July 25, 2018

vasi4907

Οι σκυλοτροφές είναι σωστό;

October 1, 2018

ZZGd11

Εβαλα φαί και το εβγαλε λάθος

November 5, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.