1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Red against blue."

"Red against blue."

Fordítás:Vörös a kék ellen.

March 19, 2014

25 hozzászólás


Mezecsked

Vörös ellen kék. Nem fogadta el. :(


nagynenora

A red nem lehet piros? Nem fogadta el, hogy piros a kék ellen. :(


marcimacska

nekem sem,pedig pirosat is jelent.Én jelentettem!


bakareczeva

Ott tévedünk, hogy "vörös a kék ellen" helyett "vörös ellen kék"-et írunk. Szóval nem mindegy, hogy melyik megy neki a másiknak! (szerintem)


futrinka22

Vörös ellenében kék miért nem jó?


uveges.ferenc1

A mondatban a szavak sorrendje meghatározó.Ebben a mondatban a vörös az alany!


SiskaRolan

tényleg ennyire fontos az az "a" betű a piros és a kék elé?


brousilzsolt

én is eltéveztettem mert nem piros hanem vörös


kiralyzsu

eddig a red-et pirosnak fogadta el. pl. red apple


bubu57

melyik melyik ellen ?


donc2001

Vörös a kék ellen nem jó??


eminens2

Elfogadja: 2018.05.29.


dztunde

Ez egy elég butácska mondatocska.


HuszDomi

A blue helyett az ertettem h lú


szabob74

Nem csodálkozom, mert nagyon rosszul ejti ki a kéket, igaz a program amerikai, meghallgattam a Cambridge A.L. D.-t egészen másképpen, érthetőbben ejti ki az amerikai kiejtést is. Ezt már többször tapasztaltam, talán jó, mert sokféle kiejtés létezik, ezt gyakorolhatjuk. Én néha bosszankodok, ennek ellenére megkedveltem ezt a programot.


misztik

Nem fogadta el azt h piros ellen a kék


Sztankay54

A kiejtése ocsmány


Sztankay54

Piros ellen a kék.Ezt válaszoltam. Szerintem a DUO ne korrekt.


PappnErika

Nehéz néha kimondani azt ami kell


KTibor7007

Szerintem ugyanazt jelenti?


BarnabasFa

Vörös ellen a kék


BK_Edit

Nekem a pirosat sem fogadta el. Vajon miért? A red nem pirosat jelent? Piros ellen kék. Vörös ellen kék. Egyiket sem fogadta el. Sőt a Piros ellen a kék. Ezt sem fogadta el.


Zzzzaz

Mit vörösözik ez meg! Nem a nyomdában vagyunk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.