Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Et nefis."

Çeviri:The meat is excellent.

0
4 yıl önce

4 Yorum


El_Harezmi85tr

delicious lezzetli, nefis anlamında; ama burada sanki et muhteşem anlamı çıkıyor.

1
Cevap ver3 yıl önce

gulgun.bar

Tavuk etten sayılmıyor mu

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

meat herhangi bir hayvanın eti. siz tavuk yazarsanız olmayan bir anlam çıkarmış olursunuz, ne tip olduğunu belirterek

3
Cevap ver4 yıl önce

elifyagmur09

Artık Bunlarıda yapamayanada cahil derler yani

-1
Cevap ver8 ay önce