"Et nefis."

Çeviri:The meat is excellent.

4 yıl önce

5 Yorum


El_Harezmi85tr

delicious lezzetli, nefis anlamında; ama burada sanki et muhteşem anlamı çıkıyor.

4 yıl önce

gulgun.bar

Tavuk etten sayılmıyor mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

meat herhangi bir hayvanın eti. siz tavuk yazarsanız olmayan bir anlam çıkarmış olursunuz, ne tip olduğunu belirterek

4 yıl önce

akf886858

the meat is yummy. kabul etmedi ilginç raporladım :/

2 ay önce

ironriver

perfect niye olmuyor ?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.