1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Teori ve pratik her zaman bi…

"Teori ve pratik her zaman birbirine uymaz."

Çeviri:Theory and practice do not always go together.

May 24, 2017

5 Yorum


teomandemirci

go together bu cümlede birbirine uymaz anlamına mı geliyor


Selcen_Ozturk

evet bu bir kalıp


osmandede3

teori ve pratik daima birlikte gitmez.


Mehmet127067

Teori ve pratik her zaman birlikte yurumez


Burak682938

Burada go together yerine fit kullanılamaz mı? Gerçi kabul etmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.