1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The season is from February …

"The season is from February to March."

Překlad:Ta sezóna je od února do března.

May 24, 2017

4 komentáře


Lucie823345

Ahoj. Proč nemůže být: "To roční období je od února do března."? Chápu, že roční období jako jaro, léto podzim nebo zima takhle nejsou, ale mohlo by to být ve smyslu že "To roční období kdy se nejvíc mění teploty je od února do března."


ChovMart

Protože season neznamená pouze roční období, ale libovolné období. Např. seriály se dělí na season 1 - ... nebo baseball season, atd.


ZinaPospil

Proč nejde seóna trvá od.... Když je přeci sezóna, tak vždy trvá jen určitou dobu.


ValaCZE

Protože to byste místo IS lusela použít LASTS.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.