Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların ekmeği var."

Çeviri:They have bread.

0
4 yıl önce

26 Yorum


bookandsleep

They have got bread' neden kabul etmediğini anlayamadım.

4
Cevap ver3 yıl önce

Kardeleney3

Benim they have a bread cumlesini kabul etmedi

1
Cevap ver6 ay önce

ErdemDemir3

Have var anlamı katıyor

1
Cevap ver3 yıl önce

grover1986

soruda onların ekmeğ"i" var diyor türkçede böyle bir cümle kurulduğunda belli bir ekmekten bahsediliyor olması gerekli. yani They have a bread ya da they have the bread cevabı doğru cevap olmalı

1
Cevap ver2 yıl önce

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

"They have a bread" denildiğinde ise "Onların bir ekmeği var" olur.

1
Cevap ver1 yıl önce

Gulsum736875

Bende boyle yazmisdim bana yanlisi gosterirken "THEY HAVE GOT BREAD" oldugunu gosterdi ancak burada da baska bir sey gosteriyor... Anlamadim. Simdi hangisi dogru!?

1
Cevap ver7 ay önce

blackerd

They have the bread bu şekilde olmaz mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

2
Cevap ver1 yıl önce

fatihgzc2

Olmaz

0
Cevap ver3 yıl önce

YasinMavil

Hayır

0
Cevap ver3 yıl önce

krmrgns

The olmaz

0
Cevap ver3 yıl önce

UmranAskinAydin

ben de they have a bread yazmistim.

0
Cevap ver3 yıl önce

erhankaya065

a harfini yazmicalsiniz

0
Cevap ver3 yıl önce

lowyer.myy

Var anlamını cümleye katan ne ?

0
Cevap ver3 yıl önce

Ateoi

They have a bread niye olmadı :S

0
Cevap ver3 yıl önce

erhankaya065

a bir demek o yuzden kabul etmemistir

0
Cevap ver3 yıl önce

MehmetYldr14

They got bread , yazdım .Yanlış mı?

0
Cevap ver3 yıl önce

bacio_
bacio_

Yanlış. got tek başına kullanılmaz, ya has ya have gelmeli başına.

0
Cevap ver3 yıl önce

sonnefes

Has var anlamında have sahiplik anlaminda has neden kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

hasansemerkand

"have" kelimesi sadece üçüncü tekil şahısta "has" olarak kullanılır

1
Cevap ver1 yıl önce

Kardeleney3

They have a bread degilmi

0
Cevap ver6 ay önce

dogan656565

Degilmis demekki bende ayni yanlisi yaptm

0
Cevap ver4 ay önce

Halilakr3
Halilakr3

Ya bu duolingo nun dilbilgisinin mobili olsa çok iyi olur çok güzel anlatıyor

0
Cevap ver5 ay önce

cellatokur

neden they are have bread kabul ertmıyor

0
Cevap ver5 ay önce

EnginKaradeniz

ekmeği demek için "the bread" demek gerekmiyor mu?

0
Cevap ver1 ay önce

BerkanAkyl

They are have bread neden kabul olmuyor ki

0
Cevap ver1 hafta önce