"Onların ekmeği var."

Çeviri:They have bread.

March 19, 2014

38 Yorum

Konu önem sırasına göre

grover1986

soruda onların ekmeğ"i" var diyor türkçede böyle bir cümle kurulduğunda belli bir ekmekten bahsediliyor olması gerekli. yani They have a bread ya da they have the bread cevabı doğru cevap olmalı

December 26, 2015

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

"They have a bread" denildiğinde ise "Onların bir ekmeği var" olur.

September 17, 2016

gulfe53

'They have the bread' kabul etmedi hayırsız

August 14, 2018

perihan186296

Bencede

September 9, 2018

TANER471886

Has, var demek degil mi

July 23, 2019

Lazuri81

got kelimesin have e ne anlam katıyor

September 28, 2018

blackerd

They have the bread bu şekilde olmaz mı?

March 19, 2014

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

September 17, 2016

fatihgzc2

Olmaz

September 30, 2014

Tusem238622

Haklı

March 6, 2019

YasinMavil

Hayır

October 28, 2014

krmrgns

The olmaz

November 11, 2014

UmranAskinAydin

ben de they have a bread yazmistim.

September 15, 2014

erhankaya065

a harfini yazmicalsiniz

October 27, 2014

bookandsleep

They have got bread' neden kabul etmediğini anlayamadım.

October 5, 2014

Kardeleney3

Benim they have a bread cumlesini kabul etmedi

January 17, 2018

Cemal4224

Bende bilmiyorum

January 21, 2015

lowyer.myy

Var anlamını cümleye katan ne ?

October 13, 2014

ErdemDemir3

Have var anlamı katıyor

October 14, 2014

Ateoi

They have a bread niye olmadı :S

October 19, 2014

erhankaya065

a bir demek o yuzden kabul etmemistir

October 27, 2014

MehmetYldr14

They got bread , yazdım .Yanlış mı?

December 21, 2014

bacio_

Yanlış. got tek başına kullanılmaz, ya has ya have gelmeli başına.

February 5, 2015

sonnefes

Has var anlamında have sahiplik anlaminda has neden kabul etmedi

February 22, 2015

hasansemerkand

"have" kelimesi sadece üçüncü tekil şahısta "has" olarak kullanılır

September 17, 2016

Gulsum736875

Bende boyle yazmisdim bana yanlisi gosterirken "THEY HAVE GOT BREAD" oldugunu gosterdi ancak burada da baska bir sey gosteriyor... Anlamadim. Simdi hangisi dogru!?

January 5, 2018

Kardeleney3

They have a bread degilmi

January 17, 2018

dogan656565

Degilmis demekki bende ayni yanlisi yaptm

March 15, 2018

Halilakr3

Ya bu duolingo nun dilbilgisinin mobili olsa çok iyi olur çok güzel anlatıyor

February 14, 2018

cellatokur

neden they are have bread kabul ertmıyor

March 1, 2018

EnginKaradeniz

ekmeği demek için "the bread" demek gerekmiyor mu?

July 5, 2018

BerkanAkyl

They are have bread neden kabul olmuyor ki

August 5, 2018

halil735863

Yanlis their have bread

August 24, 2018

hande350260

Hangi durumda have ve Hangi durumda has oluyor biri bana açıklayabilir mi??

April 1, 2019

ivan917816

Has ile have'nin arasındaki farkı anlatabilirmisiniz.

April 22, 2019

Aynur191716

Their 'onların' demek ama kabul etmiyor niye

April 22, 2019

Seray748526

Have ve has hangi cümlelerde kullanılıyor?

May 18, 2019

Enes394542

Biri has ve have in nerede kullanılacağını güzel Bi şekilde yazabikirmi

June 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.