"Onların ekmeği var."

Çeviri:They have bread.

4 yıl önce

31 Yorum


grover1986

soruda onların ekmeğ"i" var diyor türkçede böyle bir cümle kurulduğunda belli bir ekmekten bahsediliyor olması gerekli. yani They have a bread ya da they have the bread cevabı doğru cevap olmalı

2 yıl önce

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

"They have a bread" denildiğinde ise "Onların bir ekmeği var" olur.

2 yıl önce

gulfe53

'They have the bread' kabul etmedi hayırsız

2 ay önce

perihan186296

Bencede

1 ay önce

bookandsleep

They have got bread' neden kabul etmediğini anlayamadım.

4 yıl önce

Kardeleney3

Benim they have a bread cumlesini kabul etmedi

8 ay önce

Cemal4224

Bende bilmiyorum

3 yıl önce

Gulsum736875

Bende boyle yazmisdim bana yanlisi gosterirken "THEY HAVE GOT BREAD" oldugunu gosterdi ancak burada da baska bir sey gosteriyor... Anlamadim. Simdi hangisi dogru!?

9 ay önce

blackerd

They have the bread bu şekilde olmaz mı?

4 yıl önce

hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

2 yıl önce

fatihgzc2

Olmaz

4 yıl önce

YasinMavil

Hayır

3 yıl önce

krmrgns

The olmaz

3 yıl önce

UmranAskinAydin

ben de they have a bread yazmistim.

4 yıl önce

erhankaya065

a harfini yazmicalsiniz

3 yıl önce

lowyer.myy

Var anlamını cümleye katan ne ?

4 yıl önce

ErdemDemir3

Have var anlamı katıyor

4 yıl önce

Ateoi

They have a bread niye olmadı :S

3 yıl önce

erhankaya065

a bir demek o yuzden kabul etmemistir

3 yıl önce

MehmetYldr14

They got bread , yazdım .Yanlış mı?

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Yanlış. got tek başına kullanılmaz, ya has ya have gelmeli başına.

3 yıl önce

sonnefes

Has var anlamında have sahiplik anlaminda has neden kabul etmedi

3 yıl önce

hasansemerkand

"have" kelimesi sadece üçüncü tekil şahısta "has" olarak kullanılır

2 yıl önce

Kardeleney3

They have a bread degilmi

8 ay önce

dogan656565

Degilmis demekki bende ayni yanlisi yaptm

7 ay önce

Halilakr3
Halilakr3

Ya bu duolingo nun dilbilgisinin mobili olsa çok iyi olur çok güzel anlatıyor

8 ay önce

cellatokur

neden they are have bread kabul ertmıyor

7 ay önce

EnginKaradeniz

ekmeği demek için "the bread" demek gerekmiyor mu?

3 ay önce

BerkanAkyl

They are have bread neden kabul olmuyor ki

2 ay önce

halil735863

Yanlis their have bread

1 ay önce

Lazuri81

got kelimesin have e ne anlam katıyor

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.