1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların ekmeği var."

"Onların ekmeği var."

Çeviri:They have bread.

March 19, 2014

29 Yorum


grover1986

soruda onların ekmeğ"i" var diyor türkçede böyle bir cümle kurulduğunda belli bir ekmekten bahsediliyor olması gerekli. yani They have a bread ya da they have the bread cevabı doğru cevap olmalı


gulfe53

'They have the bread' kabul etmedi hayırsız


hasansemerkand

"They have the bread" denildiğinde "ekmek onlarda" olur. Bakınız: https://www.duolingo.com/comment/1646458

"They have a bread" denildiğinde ise "Onların bir ekmeği var" olur.


Azmi282926

Gazeteyi veya kitabı veya suyu veya sütü veya elmayı dediğimizde " the " geliyor ekmeği dediğimizde neden " the " gelmiyor? Onların ekmeği var= ekmek onlarda değilmi?


EnginKaradeniz

ekmeği demek için "the bread" demek gerekmiyor mu?


Aynur191716

Their 'onların' demek ama kabul etmiyor niye


Elif673141

They have the bread olması lazım


Elif673141

Çünkü ekmeği diyor yani belirli o yuzden the gelmesi lazım


Enes394542

Biri has ve have in nerede kullanılacağını güzel Bi şekilde yazabikirmi


Alparslanbas

Has ve have'in farkı nedir acaba?


Zeynep628870

Bende ona baktim ama bulamadim


Kardeleney3

They have a bread degilmi


dogan656565

Degilmis demekki bende ayni yanlisi yaptm


Halilakr3

Ya bu duolingo nun dilbilgisinin mobili olsa çok iyi olur çok güzel anlatıyor


cellatokur

neden they are have bread kabul ertmıyor


SerpilYilm5

They ile have arasinda are olmaz


BerkanAkyl

They are have bread neden kabul olmuyor ki


halil735863

Yanlis their have bread


Lazuri81

got kelimesin have e ne anlam katıyor


hande350260

Hangi durumda have ve Hangi durumda has oluyor biri bana açıklayabilir mi??


sivanvrl04

Has ile have'nin arasındaki farkı anlatabilirmisiniz.


Seray748526

Have ve has hangi cümlelerde kullanılıyor?


Treatmentt

bunun yazılışını düzeltin yoksa inglizce iyice uyduruk bir dil olmuş olacak


YeterToklu

Cevabim dogru kabul edilmeli onlarin ekmegi var derken ekmekte taki oldugu icin the kullanilmali


Rozelin539

Offff kabul etmedi önceki doğruydu değiştirdim


Sinem353558

They have bread denildiğinde onlar ekmeği var demektir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.