1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τα παιδιά είναι χορτοφάγοι."

"Τα παιδιά είναι χορτοφάγοι."

Μετάφραση:The children are vegetarian.

May 26, 2017

10 σχόλια


George356225

Children are vegetarians.


jaye16

Όχι, εδώ λέει "Τα παιδια..." άρα "The children...

Δείτε εδώ πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ που θέλετε να στείλετε.

Π.χ. -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

.3. Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


Tarantul1914

Vegetarian ή vegetarians ;


mizinamo

Και τα δύο μπορούν να είναι σωστά - εξαρτάται από το αν κανείς το καταλαβαίνει σαν ουσιαστικό ή σαν επίθετο.

Τα επίθετα δεν κλίνονται, έτσι είναι vegetarian και στο πληθυντικό.


Tarantul1914

Ευχαριστώ :)


Jon345104

The children are vegetarians doesn't it need to be plural as children and are indicate plural


jaye16

It could be either. It could be a general description or could refer to each child individually.


FBM112

εγραψα "Children are vegetarian" και μου το βγαζει λαθος. γιατι;;;;;;


jaye16

Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά γενικά/όλα τα παιδιά είναι χορτοφάγοι. Εδώ λέει "the children" που σημαίνει συγκεκριμένα παιδιά.

Διαβάστε τα άλλα σχόλια σε αυτήν τη σελίδα που το εξηγούν ήδη. Και ακολουθήστε τις οδηγίες που δίνονται.

Όχι, εδώ λέει "Τα παιδια..." άρα "The children...

Δείτε εδώ πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ που θέλετε να στείλετε.

Π.χ. -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

.3. Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


Taniathasta

''The children are vegetarian''...Αν λάβουμε το vegetarian ως επίθετο, η ελληνική πρόταση είναι ''Τα παιδιά είναι χορτοφάγα'' Αν το θεωρήσουμε ουσιαστικό, τότε θα προσθέσουμε το s στη λέξη...''The children are vegetarians''

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.