1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Winter is a season."

"Winter is a season."

Fordítás:A tél egy évszak.

March 20, 2014

8 hozzászólás


Tibor.gazda

Az "idény"-t miért nem fogadja el?


Redstogyugyu0

Azért ,mert azt a szót alig használják. (saját vélemény)


gergo.blas

The winter is a season - t nem fogadta el


aptg.gabi

az évszakok elé nem kell kitenni a "the"-t


ron405010

A tél egy szezon. Miert nem jo???


Dr.PatocsAndras

A tél egy szezon: síszezon, hószezon, téli üdülés szezonja stb. Nem hóévszak, síévszak, legalább is a magyar fordításban.


Impulzuss

"Tél egy évszak" miért nem jó? Nem kell oda feltétlenül "A"


erno.csala

mert angolul kérte. sztem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.