1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich brauche Zahnpasta."

"Ich brauche Zahnpasta."

Çeviri:Benim diş macununa ihtiyacım var.

May 26, 2017

8 Yorum


Canerk88

İch brauche die Zahnpasta olmalı. Benim diş macununa ihtiyacım var.

İch brauche Zahnpasta. Benim diş macuna ihtiyacım var.


baba400118

Dış macununa ihtiyacım var yazdım kabul etmiyor. Halbuki bir çok soruda kebisı iyelik zamirini kullanmıyor. Bence kabul etmeli.


ErhanGkmen

Diş macununa ihtiyacım var kabul etmedi


Orhun99

Duolingo Türkçesi iyi değil buna kanaat getirdim, birşeye ihtiyacım var ile Benim birşeye ihtiyacım var, vurgu dışında hiç bir anlam farklılığı yoktur.


EzlemHover

İhtiyac duyuyorum=ihtiyac var


serpil2376M

Diş macunu lazım.


serpil2376M

Cevap olarak bunu da kabul etmeliydi bence


GirayYesnot

ich i kullanmıyoruz ama öyle çevirince

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.