A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I save my dog."

Fordítás:Megmentem a kutyám.

4 éve

14 hozzászólás


puskaskati

Megmentem a kutyámat. Nem fogadta el. :(

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Az jó.

Nem ide kell beírni, hanem bejelenteteni!

4 éve

fectroll
fectroll

Már elfogadja.

4 éve

fectroll
fectroll

Upsz mégsem, mert én nem azt írtam, hanem azt, hogy a kutyám... bocsesz...

4 éve

R973

még mindig nem jó az "kutyámat" :-( bejelentés után...

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Ha feldolgozták a bejelentésedet, akkor kapsz róla email értesítőt. Nem automatikus a bejelentés után a javítás.

4 éve

ELLA211

Még mindig nem jó a "kutyámat". Én is bejelentem most.

4 éve

EditMszros

Már második jó megoldásnak írja a "kutyámat". Tehát jelentenünk kell!!! Idővel elfogadja :)

3 éve

Szabcsi04

A save-et say-nek és safe-nek is lehet hallani! :-/

2 éve

Harga
Harga

Ahogy neked jólesik, de érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, azt hogy írják és mit jelent.

8 hónapja

Ancsibaba0705

De a save nem azt jelenti hogy menteni? (Valószínű én tudom rosszul mert kezdő vagyok) A segítségeteket előre is köszönöm

2 éve

Tamas51

Jelenthet menteni-t és megmenteni-t is.

2 éve

VictoriaMa526419

"Megvédem a kutyám"? A " save" jelenthet "megvéd"-et is, bár gondolom szituáció függő, hogyan fordítjuk.

1 éve

eminens2

protect=véd 2018.08.29.

3 hete