"I save my dog."

Fordítás:Megmentem a kutyám.

4 éve

20 hozzászólás


puskaskati

Megmentem a kutyámat. Nem fogadta el. :(

4 éve

V_Gabor

Az jó.

Nem ide kell beírni, hanem bejelenteteni!

4 éve

fectroll

Már elfogadja.

4 éve

fectroll

Upsz mégsem, mert én nem azt írtam, hanem azt, hogy a kutyám... bocsesz...

4 éve

R973

még mindig nem jó az "kutyámat" :-( bejelentés után...

4 éve

V_Gabor

Ha feldolgozták a bejelentésedet, akkor kapsz róla email értesítőt. Nem automatikus a bejelentés után a javítás.

4 éve

ELLA211

Még mindig nem jó a "kutyámat". Én is bejelentem most.

4 éve

EditMszros

Már második jó megoldásnak írja a "kutyámat". Tehát jelentenünk kell!!! Idővel elfogadja :)

3 éve

EszterZubor

Akkor miért nem csak annyit irtok hogy a kutyám? Nem kell túlragozni a dolgokat!

4 éve

Gizus123

Ez nem így van, mert a mi felelősségünk is, hogy egyre jobb legyen a rendszer. Ehhez pedig jelenteni kell a hibákat. Ennyit mi is megtehetünk a rendszer tökéletesítéséért.

4 éve

EszterZubor

Ez igaz.En is szoktam jelenteni ha talalok valamit.Viszont ide hiaba irjuk hogy nem jo meg mindig nem jo sot meg most sem jo,mert nem itt van a hibabejelentes.Leirhatjuk 100szor is h nem jo akkor se lesz jobb.Azert irtam hogy nem kell tulragozni,mert szerintem eleg az at et nelkul irni a szavakat,kutyam macskam egerem fiam lanyom,felesleges az a kis kepzo.Es igen meg a rendszernek is boviteni kell a szokincset

4 éve

Maminti.

Eszter, maximálisan egyet értek Veled! Gyakran megnézem, a mondatok megbeszélését, hogy abból is tanuljak, de legtöbbször csak olyanokat látok, hogy ezt se fogadta el, meg azt se, meg még mindig nem. :( Pedig szerintem arra van ez a funkció, hogy a kérdéseinket, bizonytalanságainkat beszéljük meg.

4 éve

Szabcsi04

A save-et say-nek és safe-nek is lehet hallani! :-/

2 éve

Harga

Ahogy neked jólesik, de érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, azt hogy írják és mit jelent.

1 éve

Ancsibaba0705

De a save nem azt jelenti hogy menteni? (Valószínű én tudom rosszul mert kezdő vagyok) A segítségeteket előre is köszönöm

2 éve

Tamas51

Jelenthet menteni-t és megmenteni-t is.

2 éve

VictoriaMa526419

"Megvédem a kutyám"? A " save" jelenthet "megvéd"-et is, bár gondolom szituáció függő, hogyan fordítjuk.

2 éve

eminens2

protect=véd 2018.08.29.

5 hónapja

ron405010

Ugyan azt irtam be mint amit ker. Nem fogadja el a bejelentést se sajnos

3 hónapja

EditMszros

Tegnap én is így jártam többször. Rájöttem, hiányolta a mondatvégi pontot. Aztán később ez már megint nem zavarta. Vajon, hogy van ez ????

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.