"Why me?"

Çeviri:Neden ben?

March 20, 2014

97 Yorum

Konu önem sırasına göre

criminalunicon

Ndn bn anlatsana brz .s.s

March 29, 2015

fatih854385

Pezevenk seni

November 23, 2018

SlymnKngr

bi sigara yaktim

July 29, 2016

NBulut_

Sevinince yakıyorsunuz, üzülünce yakıyorsunuz, sinirlenince yakıyorsunuz, içiniz içinize sığmayınca yakıyorsunuz...

Her durumda yakıyorsunuz.

Yakmakla, bedeninize zarar vermekten başka ne elde ediyorsunuz.

Sigara, ne hüznü artırır ne de giderir. Sevinci ne artırır ne de azaltır.

Sigara hayatınıza zarar vermeden başka bir şey yapmaz.

January 22, 2019

erva255823

gerçekten öyle

February 5, 2019

Buse73513

Hayatta zarar veriyo

March 19, 2019

NBulut_

Hayır, hayat zarar vermez. Tercihleriniz zarar verir.

April 25, 2019

SuleSoys

Ya gercekten me beni bana demek degil mi neden burda "neden ben"oldu biri aciklayabilir mi

August 4, 2016

AnlKurt7

Me "ben" demek. Why I olmasını bekleyemezdik, değil mi? Ya da Why My olsaydı neden benim gibi bir şey olurdu, o yüzden en mantıklısı da zaten "me" dir.

December 29, 2018

ferhataslantas_

Dogru raporlayin duzeltirler.

January 22, 2018

vehbikurtc

"me" bana demek değilmiydi ? "Why me ?" "neden bana" yada "niçin bana" anlamına gelmiyor mu ?

March 20, 2014

Sdr.42

"Why I" mi desin nedesin.. Tell me- soyle bana Follow me-beni takip et ........................ Why-neden ben Which me-hangisi ben Who me -ben kimim

May 24, 2015

Blackseademon12

Who me ben kimim demek değil,who am I ben kimim demek

September 26, 2018

ferhataslantas_

Raporla eklerler. Dogru cumle

January 22, 2018

CelalInan

Gercekten aciklik getirilmesi gereken bi durum

July 4, 2014

AnlKurt7

Açıklık zaten var. Normal ingilizcede de böyle değil mi zaten? Me "beni" demek değil ki, cümledeki kelimeler ilr yan yana gelince olur mesela "She loves me" tek tek krlime anlamı "o sever ben" ama cümle anlamı o beni sever oluyor. Me hiçbir zaman beni yada bana anlamına gelmez ki tek başına. Mesela birisi dedi sınavda kim yüz aldı diye ingilizce tabi. Sen "me" diyeceksin o da ben. Bizim bir arkadaş böyle sorulara "I am" diyordu bu yanlış.

December 29, 2018

gulcan28

yoo anlayan anlar

January 16, 2015

sIRr.ti

Bana anlamına grlmesi için soruda yanına bir ek Almalı to me gibi.

August 20, 2014

BassLeo

"me" ben anlamına gelmekte...

April 10, 2014

kasimtunc

Why beeeee?

January 23, 2019

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 23, 2019

eyma718149

Why me, God,,,

July 2, 2018

NBulut_

Çünkü, değirinden ötürü.

January 22, 2019

almila854623

Zaten depresyondayım saol dualingocum

August 3, 2018

NBulut_

Moralini bozma.

January 23, 2019

Beyza955322

Why meeeee :'(

July 24, 2016

NBulut_

Nasıl bir değere sahipsin, ne yaptın ki bu kadar değerli oldun? Neden sen, çünkü değerrinden ötürü.

January 22, 2019

FatihElma1

Bu geniş zamanlı soru değilmi neden do does kullanmadı

January 23, 2018

Aye77779

Do ve Does geniş zamanda sadece olumsuz cümlelerde ve soru cümlelerinde kullanılır

February 5, 2019

Aye77779

Ama burda neden kullanılmadı bilemedim

February 5, 2019

esmakbalik

Esra erolla izdivaç

January 25, 2018

Primalshade

Çünkü sen seçilmiş kişisin kardeşim

July 16, 2018

YusufGlero2

'Ben neden' olmuyor?.

August 25, 2018

sevil549573

Dogru cevabi kabul etmiyor

October 1, 2018

oguztrkmn

"Bana" ne olmalı

October 12, 2018

oguztrkmn

"Bana ne"

October 12, 2018

oguztrkmn

Karıştırmışım bu lanet şey nasıl siliniyor silemedimde yorumu

October 12, 2018

Ebru636451

Hannah :))

October 29, 2018

MinelfQ

'why me zach,why me' odndkxjc

February 10, 2019

hasirsapka

i always ask myself

October 31, 2018

NBulut_

Sorarak moralini bozma.

January 22, 2019

Bahti12

Neden ben yazdım kabul etmedi

November 18, 2018

KenanEsmeray

Soru işareti koymadım diye yanlış kabul ediyor

December 2, 2018

Ebruzdemir16

Me bu cümlede 'ben' anlamında olma sebebi nedir?

December 15, 2018

netuhafgun

Why I ? Olmaz mı?

December 31, 2018

ElenaScarl7

Yak bi cigara aga

January 21, 2019

NBulut_

Yakma.

January 22, 2019

aes3131

NEDEN BEN İSYANN .. :D

February 9, 2019

erdemneval

Ayni cevap yanlis dedi

February 9, 2019

elif955083

yanlış "neden"

March 4, 2019

pearl832768

cok sordum bu soruyu :)

June 6, 2019

EMIRHANG2

Kolay soru

October 12, 2019

Beren445333

Aynen ya nedn ben hayat?

February 7, 2018

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

AhmetAkif347639

Niye ben niye

March 3, 2018

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

Nurhan604081

Neden bennn

March 22, 2018

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

QaziAli2005

Neden beeeeeeeen neneeeen:'((((((

April 29, 2018

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

apaciler581

Why I neden olmuyor

January 14, 2015

lhdhd1

anlatsana biraz neden ben

July 25, 2015

NBulut_

Çünkü, değerlisin.

Değerliler her zaman seçilir.

January 22, 2019

keladam2

Why always me ?

September 18, 2015

NBulut_

Değeri büyük olanlar, her zaman seçilir.

Bu değeri kazanacak ne yaptın?

January 22, 2019

onurtopta

neden ben seçilmiş ben miyim ?

October 30, 2015

NBulut_

Evet, sensin.

January 22, 2019

headshoter1

Film repliği sanki! ;)

November 30, 2015

Taylor566699

Why meeeeee yazdm kbl etmdi :'))

December 10, 2015

azracilek1

isyaannnnnn

May 16, 2016

NBulut_

İsyan etme.

Elmas yontulur.

January 22, 2019

Nihalsude

Romatik film repliği gibi

August 12, 2016

azracilek1

Bunu hep soruyorum zaten

September 3, 2016

AycanDagde

+Neden dede neden ben -Çünkü sen tam bir h*yvansın

August 12, 2017

NBulut_

Hayır dedesi... Neden o, çünkü o çok değerli bir insan.

January 22, 2019

SalihPekde

Yaaaaa anlatsana neden ben pfffff

October 4, 2017

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

behnamnoor

Bu jevap yanliş

October 28, 2017

englishfunn

yıllardır kendime bu soruyu soruyorumm

December 21, 2017

NBulut_

Sorarak moralini bozma.

January 22, 2019

sadkbykba

Why hem neden hem niçin anlamı taşır. Fakat tercümede niçin yazıldığında doğru kabul edilmezken neden yazdığınızda doğru kabul ediliyor... Umarım bu durum düzeltilir.

October 21, 2014

LitttleCaesar

İsyankar Duo was here jdfhkjfgdf

April 25, 2015

vanhelsi

Söyle neden ben

July 20, 2015

NBulut_

Çünkü, değerlisin.

January 22, 2019

nurr97

Neden ben demek bu o zaman neden bana veya neden beni nasıl denir

June 11, 2017

ferhataslantas_

Why me . Raporlayin duzeltirler

January 22, 2018

rystnblll

Neden hep ben ? (Harry Potter and The Chamber of Secrets, Neville Longbottom) Potterhead'ler neredesinizzz??

November 13, 2017

seda112692

Niçin ben

July 9, 2015

NBulut_

Değerinden ötürü.

January 22, 2019

brahimAltu5
  • O kadar kız varken neden ben?
  • çünkü şeysinin şeysinden
November 14, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.