"Whyme?"

Çeviri:Neden ben?

4 yıl önce

24 Yorum


criminalunicon

Ndn bn anlatsana brz .s.s

3 yıl önce

fatih854385

Pezevenk seni

2 hafta önce

SlymnKngr

bi sigara yaktim

2 yıl önce

SuleSoys

Ya gercekten me beni bana demek degil mi neden burda "neden ben"oldu biri aciklayabilir mi

2 yıl önce

vehbikurtc

"me" bana demek değilmiydi ? "Why me ?" "neden bana" yada "niçin bana" anlamına gelmiyor mu ?

4 yıl önce

Sdr.42

"Why I" mi desin nedesin.. Tell me- soyle bana Follow me-beni takip et ........................ Why-neden ben Which me-hangisi ben Who me -ben kimim

3 yıl önce

Blackseademon12

Who me ben kimim demek değil,who am I ben kimim demek

2 ay önce

ferhataslantas_

Raporla eklerler. Dogru cumle

10 ay önce

Beyza955322

Why meeeee :'(

2 yıl önce

FatihElma1

Bu geniş zamanlı soru değilmi neden do does kullanmadı

10 ay önce

esmakbalik

Esra erolla izdivaç

10 ay önce

zeyyneppp

Arkadaşlar me bana demek değilmi peki ya neden "why me" bana demek değil de ben demek ?

5 ay önce

eyma718149

Why me, God,,,

5 ay önce

almila854623

Zaten depresyondayım saol dualingocum

4 ay önce

YusufGlero2

'Ben neden' olmuyor?.

3 ay önce

sevil549573

Dogru cevabi kabul etmiyor

2 ay önce

oguztrkmn

"Bana" ne olmalı

1 ay önce

oguztrkmn

"Bana ne"

1 ay önce

Ebru636451

Hannah :))

1 ay önce

hasirsapka

i always ask myself

1 ay önce

Bahti12

Neden ben yazdım kabul etmedi

3 hafta önce

KenanEsmeray

Soru işareti koymadım diye yanlış kabul ediyor

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.