Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why me?"

Çeviri:Neden ben?

0
4 yıl önce

47 Yorum


criminalunicon

Ndn bn anlatsana brz .s.s

71
Cevap ver3 yıl önce

SlymnKngr

bi sigara yaktim

13
Cevap ver2 yıl önce

SuleSoys

Ya gercekten me beni bana demek degil mi neden burda "neden ben"oldu biri aciklayabilir mi

7
Cevap ver2 yıl önce

ferhataslantas_

Dogru raporlayin duzeltirler.

-1
Cevap ver6 ay önce

vehbikurtc

"me" bana demek değilmiydi ? "Why me ?" "neden bana" yada "niçin bana" anlamına gelmiyor mu ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Sdr.42

"Why I" mi desin nedesin.. Tell me- soyle bana Follow me-beni takip et ........................ Why-neden ben Which me-hangisi ben Who me -ben kimim

6
Cevap ver3 yıl önce

ferhataslantas_

Raporla eklerler. Dogru cumle

0
Cevap ver6 ay önce

CelalInan

Gercekten aciklik getirilmesi gereken bi durum

-5
Cevap ver4 yıl önce

gulcan28

yoo anlayan anlar

-12
Cevap ver3 yıl önce

sIRr.ti

Bana anlamına grlmesi için soruda yanına bir ek Almalı to me gibi.

-5
Cevap ver3 yıl önce

BassLeo

"me" ben anlamına gelmekte...

-8
Cevap ver4 yıl önce

Beyza955322

Why meeeee :'(

0
Cevap ver2 yıl önce

FatihElma1

Bu geniş zamanlı soru değilmi neden do does kullanmadı

0
Cevap ver6 ay önce