Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why me?"

Çeviri:Neden ben?

4 yıl önce

53 Yorum


criminalunicon

Ndn bn anlatsana brz .s.s

3 yıl önce

SlymnKngr

bi sigara yaktim

2 yıl önce

SuleSoys

Ya gercekten me beni bana demek degil mi neden burda "neden ben"oldu biri aciklayabilir mi

2 yıl önce

ferhataslantas_

Dogru raporlayin duzeltirler.

8 ay önce

vehbikurtc

"me" bana demek değilmiydi ? "Why me ?" "neden bana" yada "niçin bana" anlamına gelmiyor mu ?

4 yıl önce

Sdr.42

"Why I" mi desin nedesin.. Tell me- soyle bana Follow me-beni takip et ........................ Why-neden ben Which me-hangisi ben Who me -ben kimim

3 yıl önce

Blackseademon12

Who me ben kimim demek değil,who am I ben kimim demek

3 hafta önce

ferhataslantas_

Raporla eklerler. Dogru cumle

8 ay önce

CelalInan

Gercekten aciklik getirilmesi gereken bi durum

4 yıl önce

gulcan28

yoo anlayan anlar

3 yıl önce

sIRr.ti

Bana anlamına grlmesi için soruda yanına bir ek Almalı to me gibi.

4 yıl önce

BassLeo

"me" ben anlamına gelmekte...

4 yıl önce

Beyza955322

Why meeeee :'(

2 yıl önce

FatihElma1

Bu geniş zamanlı soru değilmi neden do does kullanmadı

8 ay önce

esmakbalik

Esra erolla izdivaç

8 ay önce

zeyyneppp

Arkadaşlar me bana demek değilmi peki ya neden "why me" bana demek değil de ben demek ?

3 ay önce

eyma718149

Why me, God,,,

3 ay önce

almila854623

Zaten depresyondayım saol dualingocum

2 ay önce

YusufGlero2

'Ben neden' olmuyor?.

1 ay önce

sevil549573

Dogru cevabi kabul etmiyor

2 hafta önce

oguztrkmn

"Bana" ne olmalı

6 gün önce

oguztrkmn

"Bana ne"

6 gün önce

oguztrkmn

Karıştırmışım bu lanet şey nasıl siliniyor silemedimde yorumu

6 gün önce

Primalshade
Primalshade

Çünkü sen seçilmiş kişisin kardeşim

3 ay önce

apaciler581

Why I neden olmuyor

3 yıl önce

headshoter1

Film repliği sanki! ;)

2 yıl önce

Taylor566699

Why meeeeee yazdm kbl etmdi :'))

2 yıl önce

azracilek1

isyaannnnnn

2 yıl önce

Nihalsude

Romatik film repliği gibi

2 yıl önce

azracilek1

Bunu hep soruyorum zaten

2 yıl önce

SalihPekde

Yaaaaa anlatsana neden ben pfffff

1 yıl önce

behnamnoor

Bu jevap yanliş

11 ay önce

Ryastanbul

Neden hep ben ? (Harry Potter and The Chamber of Secrets, Neville Longbottom) Potterhead'ler neredesinizzz??

11 ay önce

Beren445333

Aynen ya nedn ben hayat?

8 ay önce

AhmetAkif347639

Niye ben niye

7 ay önce

Nurhan604081

Neden bennn

6 ay önce

QaziAli2005

Neden beeeeeeeen neneeeen:'((((((

5 ay önce

sadkbykba

Why hem neden hem niçin anlamı taşır. Fakat tercümede niçin yazıldığında doğru kabul edilmezken neden yazdığınızda doğru kabul ediliyor... Umarım bu durum düzeltilir.

3 yıl önce

LitttleCaesar

İsyankar Duo was here jdfhkjfgdf

3 yıl önce

lhdhd1

anlatsana biraz neden ben

3 yıl önce

keladam2

Why always me ?

3 yıl önce

onurtopta

neden ben seçilmiş ben miyim ?

2 yıl önce

nurr97

Neden ben demek bu o zaman neden bana veya neden beni nasıl denir

1 yıl önce

ferhataslantas_

Why me . Raporlayin duzeltirler

8 ay önce

AycanDagde

+Neden dede neden ben -Çünkü sen tam bir h*yvansın

1 yıl önce

englishfunn

yıllardır kendime bu soruyu soruyorumm

9 ay önce

seda112692

Niçin ben

3 yıl önce

vanhelsi

Söyle neden ben

3 yıl önce

brahimAltu5
  • O kadar kız varken neden ben?
  • çünkü şeysinin şeysinden
2 yıl önce