"Why me?"

Çeviri:Neden ben?

March 20, 2014

63 Yorum


criminalunicon

Ndn bn anlatsana brz .s.s


SlymnKngr

bi sigara yaktim


NBulut_

Sevinince yakıyorsunuz, üzülünce yakıyorsunuz, sinirlenince yakıyorsunuz, içiniz içinize sığmayınca yakıyorsunuz...

Her durumda yakıyorsunuz.

Yakmakla, bedeninize zarar vermekten başka ne elde ediyorsunuz.

Sigara, ne hüznü artırır ne de giderir. Sevinci ne artırır ne de azaltır.

Sigara hayatınıza zarar vermeden başka bir şey yapmaz.


Buse73513

Hayatta zarar veriyo


NBulut_

Hayır, hayat zarar vermez. Tercihleriniz zarar verir.


omerasaf725

Ne alaka akciger mi tercih yapiyor


bayan_duolingo

Hayır siz içip içmemekte tercih yapıyorsunuz.


remnaz50

Piskologmusunuz çok ikna edici ve mantıklı konuşuyorsunuz


Oldschoolrapper

Duyar Power 100 Haklı duyarlılık oranı 10/10


bayan_duolingo

Ayrıca insan bir içer iki içer bağımlı olur. Sonra da bırakamaz içer içer hasta olur, yataklara düşer. Daha sonra da ah ben niye nakillere muhtacım diye yakınır durur. Unutmayın her bağımlılık şu sözle başlar:

"Bir kereden bi' şeycik olmaz"

Ahhh... Bir kereden ne kadar çok şey olur bir bilseniz...


SuleSoys

Ya gercekten me beni bana demek degil mi neden burda "neden ben"oldu biri aciklayabilir mi


vehbikurtc

"me" bana demek değilmiydi ? "Why me ?" "neden bana" yada "niçin bana" anlamına gelmiyor mu ?


Sdd00

"Why I" mi desin nedesin.. Tell me- soyle bana Follow me-beni takip et ........................ Why-neden ben Which me-hangisi ben Who me -ben kimim


Blackseademon12

Who me ben kimim demek değil,who am I ben kimim demek


ferhataslantas_

Raporla eklerler. Dogru cumle


oguztrkmn

"Bana" ne olmalı


oguztrkmn

Karıştırmışım bu lanet şey nasıl siliniyor silemedimde yorumu


FatihElma1

Bu geniş zamanlı soru değilmi neden do does kullanmadı


Aye77779

Do ve Does geniş zamanda sadece olumsuz cümlelerde ve soru cümlelerinde kullanılır


Aye77779

Ama burda neden kullanılmadı bilemedim


mertk_b

fiil yok çünkü


almila854623

Zaten depresyondayım saol dualingocum


YusufGlero2

'Ben neden' olmuyor?.


mertk_b

devrik cümle kurmamaya çalış


sevil549573

Dogru cevabi kabul etmiyor


MinelfQ

'why me zach,why me' odndkxjc


Sam90xl

i always ask myself


Bahti12

Neden ben yazdım kabul etmedi


KenanEsmeray

Soru işareti koymadım diye yanlış kabul ediyor


Ebruzdemir16

Me bu cümlede 'ben' anlamında olma sebebi nedir?


netuhafgun

Why I ? Olmaz mı?


aes3131

NEDEN BEN İSYANN .. :D


erdemneval

Ayni cevap yanlis dedi


elif955083

yanlış "neden"


pearl832768

cok sordum bu soruyu :)


Oldschoolrapper

Cevap veriyorum, Çünkü o yüzden!


Fateh438573

Neden ben Neden sen Neden biz sorgula


coffeevecikolata

yetkili bir Duolingo görevlisi cevap verebilir mi?

"why me?" = "neden ben?" olarak çevrilmiş ama "I" kullanılmamış

neden?


omerasaf725

Me ben bana demek I ben demem


muslum483376

"Neden ben" yazdım kabul etmedi


meliszdemi3

biri bana kötü davranmıştır


Necati400185

Bu cevap neden yanlış


Necati400185

Neden ben yazıyorum yanlış diyorsun ama senin verdiğin doğru cevap da neden ben. Şimdi sormak lazım neden ben


thief_parker

Because i love myself;)


DenizDn.

Because you are Balotelli


MusabTun

why kim demk değilmiydi


remnaz50

Nedeeeeen neden beeen söyle bana nedeeeeen :(((((

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.