"I read during the meal."

Fordítás:Olvasok az étkezés közben.

March 20, 2014

16 hozzászólás


AdrienKraj

Én azt írtam hogy "Olvasom étkezés közben", de az olvasommal baja volt ...

April 21, 2014

gwandal

Targyas, olvasom a konyvemet pl.


wanda126

Olvasok evés alatt. Ez miért nem jó?


V_Gabor

Mert az pl. már "I read while eating."


wanda126

Köszönöm,Gábor! :-) Közben a fórumon rátaláltam erre a gyöngyszemre : Duolingo - #1 hogyan működik: témák és leckék ,nagyon jó segítség,ajánlom mindenkinek. Nagyon szuper a Duolingon tanulni,szinte már függőséget okoz! :-D


Tibi908950

Konkrétan hol tudom megtalálni? Köszi


kispalko

Az "olvasok miközben eszem" miért nem jó?


Cseterics

Az étkezés közben én olvasok. Nem fogadta el az "én" miatt. Tud valaki segíteni, hogy miért nem kell a személyes névmás? Biztos van rá egy szabály.


horvath_erika

En olvasok,kozben eszem.Ez igy nem helyes? Kozben,vagy mikozben. Mert a mikozbent fogadja helyesnek.


J9-

Ebéd közben olvasok. Miért nem jó?


Panni08

Mert nem ebéd mert az már lunch lenne. Itt étkezés van


vadasz53

En olvasok kozben eszem" ez miert nem jo? Kijavitotta hogy mikozbe eszem


AncientDionysus

Az miért nem jó hogy, én olvasom étkezés közben?


rita601519

Kajálás közben olvasok.


Panni08

Szleng miatt nem...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.