1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read during the meal."

"I read during the meal."

Fordítás:Olvasok az étkezés közben.

March 20, 2014

21 hozzászólás


AdrienKraj

Én azt írtam hogy "Olvasom étkezés közben", de az olvasommal baja volt ...


gwandal

Targyas, olvasom a konyvemet pl.


Ancsi.bangtan

Olvasok etkezes soran???? Ugyan az


wanda126

Olvasok evés alatt. Ez miért nem jó?


V_Gabor

Mert az pl. már "I read while eating."


wanda126

Köszönöm,Gábor! :-) Közben a fórumon rátaláltam erre a gyöngyszemre : Duolingo - #1 hogyan működik: témák és leckék ,nagyon jó segítség,ajánlom mindenkinek. Nagyon szuper a Duolingon tanulni,szinte már függőséget okoz! :-D


Tibi908950

Konkrétan hol tudom megtalálni? Köszi


kispalko

Az "olvasok miközben eszem" miért nem jó?


Cseterics

Az étkezés közben én olvasok. Nem fogadta el az "én" miatt. Tud valaki segíteni, hogy miért nem kell a személyes névmás? Biztos van rá egy szabály.


horvath_erika

En olvasok,kozben eszem.Ez igy nem helyes? Kozben,vagy mikozben. Mert a mikozbent fogadja helyesnek.


J9-

Ebéd közben olvasok. Miért nem jó?


Panni08

Mert nem ebéd mert az már lunch lenne. Itt étkezés van


EnglishGyuri

Az étkezés közben olvasok. ÍGY IS ELFOGADTA 2020 július


vadasz53

En olvasok kozben eszem" ez miert nem jo? Kijavitotta hogy mikozbe eszem


BlackOgniloud

Az miért nem jó hogy, én olvasom étkezés közben?


rita601519

Kajálás közben olvasok.


Panni08

Szleng miatt nem...


MissBabu11

Itt miért during the meal a helyes, míg az előző feladatban after lunch volt (the nélkül)?


Tomy890524

Ahogy a Duolingo kiejti az olvasás igét az alapján múlt időben kellene történnie. Rendhagyó igék kiejtése /ri:d/ /red/ /red/ Szerintem ez félrevezet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.