A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read during the meal."

Fordítás:Olvasok az étkezés közben.

4 éve

17 hozzászólás


AdrienKraj

Én azt írtam hogy "Olvasom étkezés közben", de az olvasommal baja volt ...

4 éve

gwandal

Targyas, olvasom a konyvemet pl.

4 éve

Ancsi.bangtan

Olvasok etkezes soran???? Ugyan az

3 éve

wanda126

Olvasok evés alatt. Ez miért nem jó?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Mert az pl. már "I read while eating."

4 éve

wanda126

Köszönöm,Gábor! :-) Közben a fórumon rátaláltam erre a gyöngyszemre : Duolingo - #1 hogyan működik: témák és leckék ,nagyon jó segítség,ajánlom mindenkinek. Nagyon szuper a Duolingon tanulni,szinte már függőséget okoz! :-D

4 éve

kispalko

Az "olvasok miközben eszem" miért nem jó?

4 éve

Cseterics

Az étkezés közben én olvasok. Nem fogadta el az "én" miatt. Tud valaki segíteni, hogy miért nem kell a személyes névmás? Biztos van rá egy szabály.

3 éve

horvath_erika

En olvasok,kozben eszem.Ez igy nem helyes? Kozben,vagy mikozben. Mert a mikozbent fogadja helyesnek.

3 éve

J9-
J9-

Ebéd közben olvasok. Miért nem jó?

3 hónapja

mobilport

Evés közben szoktam olvasni. Na ez miért nem jó?:)

4 éve

vadasz53

En olvasok kozben eszem" ez miert nem jo? Kijavitotta hogy mikozbe eszem

3 éve

Scrin1
Scrin1

Az miért nem jó hogy, én olvasom étkezés közben?

2 éve

rita601519

Kajálás közben olvasok.

1 éve

DezmondWekker

És az olvasok mikzöben eszek?

4 éve

ErkyTams

Hülyeség, hogy nem fogadja el olvasom-al. Így lenne szép. Tamás

1 éve

J9-
J9-

Ebéd közben olvasok... miért nem jó?

3 hónapja