1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was meinst du?"

"Was meinst du?"

Çeviri:Ne düşünüyorsun?

May 27, 2017

11 Yorum


enjoy_kovboy

"Ne demek istiyorsun?" neden olmuyor


SteffiBookworm

Ne demek istiyorsun - Was willst Du sagen?


nal745822

Ne demek istiyorsun? Da doğru olması lâzım.


humetin

meinen = düşünmek, sanmak, demek istemek, kastetmek, söylemek


ysnbsgl

Neden denken kullanılmıyor? Meinen mein ile aynı görünüyor ama anlam olarak farklı neden aynı benzerini kullanmışlarsa.


SteffiBookworm

"Was denkst du?" da doğru bir cevap.


enanasya

Ne kastediyorsun olmalıydı.


duygu882860

ne ima ediyorsun ne kastediyorsun ne demek istiyorsun ne demeye calisiyorsun

bence bu cumlenin karsiliklari bunlar.

ne dusunuyorsun was denkst du olmali.


nihdan

Çok saçma bence yanlış olduğunu söylüyor


humetin

jmdn/etwas meinen

Nein, das habe ich nicht gemeint.

"meinen" SATZ

Ich meine, wir sollten jetzt anfangen.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.