"Thedogismine."

Fordítás:A kutya az enyém.

4 éve

12 hozzászólás


popsanyi

szabadon fordítva, "az én kutyám" , vagy "a kutya az enyém" szerintem ugyan azt jelenti.

4 éve

tibonova

Nem feltétlenül, mivel az már egy kész mondat magyarul és angolul is, hogy "A kutya az enyém." "Az én kutyám" magyarul lehet teljes mondat, de angolul csak ennyi "my dog", amit fordíthatunk nyugodtan "kutyám"-nak is. Láthatjuk, hogy ez igazából csak egy szó (csak az angol külön veszi a ragot, mi pedig a szó végéhez ragasztjuk.) Ahhoz, hogy teljes legyen, más is kell. Pl.

My dog is black. (A kutyám fekete.)

Azt ajánlom, hogy amikor nem vagy biztos abban, jó-e egy fordítás, próbáld meg visszafordítani angolra (esetleg még egyszer magyarra). Ha nagyon torzul az eredmény, akkor valószínű, hogy hibás a fordítás. Jelen esetben:

The dog is mine. --> Az én kutyám. --> My dog --> Kutyám

The dog is mine != Kutyám

Látszik is, hogy nem jó a fordításunk.

3 éve

atesz67

Csak máshogy kell írni.

4 éve

MekszDavid

Csak az a helyes hogy "a kutya az enyém"

2 éve

kasu1885

Mièrt nem jó hogy az èn kutyám?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"Az én kutyám" (My dog.) nem ugyanaz, mint a fenti.

4 éve

P.....Bence

A "mine" az nem azt jelenti hogy bányászás???

3 éve

maczoz

nem, a mine szót bányának lehet fordítani, a bányászat megfelelője pedig a mining, viszont itt a birtokosjelzőkről van, úgyhogy a mine itt azt jelenti, hogy enyém

3 éve

H.Eperke

nem p Bence a mine az a bánya a mineing(vagy valami olyasmi) az a bányászás ()(Google fordíto)()

1 éve

BarnaK.

Ezt írtam!

1 éve

Bandi535199

"A kutya az enyém".ezt a választ írtam és nem fogadta el.

1 éve

Bandi535199

Hibás a rendszer " nem fogadja el a helyes választ."a kutya az enyém.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.