1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist deren Sohn."

"Du bist deren Sohn."

Çeviri:Sen onun oğlusun.

May 27, 2017

9 Yorum


SteffiBookworm-

Onun
Die Frau ist deine Mutter. (Nominativ die Frau)
Du bist der Sohn der Frau. (Genitiv die Frau -> der Frau)
Du bist deren Sohn. (Genitiv die Frau -> deren)

Onların
Die Eltern sind deine Eltern. (Nominativ die Eltern)
Du bist der Sohn der Eltern. (Genitiv die Eltern -> der Eltern)
Du bist deren Sohn. (Genitiv die Eltern -> deren)

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=297


enanasya

Çok teşekkür ederim.
Ancak 'deren' yerine neden 'ihr' kullanmıyoruz?
14 Nisan 2020 (korona günleri


emrezdemirde

Deren (onun) denmiş. Yanlış


emrezdemirde

Deren (onların) anlamına gelir.


SabineBergmann1

"deren" - iki firsat var. Steffi Bookworm bu Almancada açikladı.

1) Bir kadin senin annen. Sen onun oğlusun. > Du bist deren Sohn (=Genitif - bu kadinin (>deren)oğlusun.)

2) Sen ebeveynlerin var. Sen onlarin oğlusun. > Du bist deren Sohn (=Genifif -Ebeveynlerin (>deren) oğlusun.


baba400118

Deren onun demek mi oluyor.


Bruno673017

Du bist sein Sohn. Du bist ihr Sohn. Du bist dessen Sohn. Du bist deren Sohn.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.