Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He pays me."

Μετάφραση:Αυτός με πληρώνει.

πριν από 1 χρόνο

20 σχόλια


vicky205955

έγραψα,(αυτός με πληρώνει) και μου το χρέωσε λάθος!!!ας μου πει κάποιος γιατί?

πριν από 1 χρόνο

ikaros0

Το ιδιο και σε μενα και σε αλλους απ'οτι βλεπω...ας του συγχωρησουμε και κανενα λαθος....

πριν από 8 μήνες

DESPOINAMI1

Πιστεύω οτι ειναι σωστό "αυτός με πληρώνει".

πριν από 1 χρόνο

YiannisCha1

Τι να πω, κι εγώ έγραψα "αυτός με πληρώνει και μου βγήκε λάθος.

πριν από 11 μήνες

MariaKanal

Το ίδιο συνέβη και σε μένα

πριν από 7 μήνες

AthinPetro

Το ίδιο και σε μένα. Φαίνεται δεν μπορούν να το διορθώσουν.

πριν από 6 μήνες

spyros397386

Σε όλους το ιδιο μας έβγαλε

πριν από 3 μήνες

Konstantin882076

Το ίδιο και σε μένα. Μάλλον ατέλεια του προγράμματος. ...

πριν από 4 μήνες

8X9c1

Έγραψα "αυτός με πληρώνει" και το παίρνει λάθος, γιατί

πριν από 3 μήνες

GYjA12

νομίζω ότι το η ορθή μετάφραση είναι " Αυτός με πληρώνει" και όχι που φαίνεται και ίσως πχ "αυτή με πληρώνει"

πριν από 3 μήνες

JXfC3
JXfC3

Επιτέλους γιατί είναι λάθος το : αυτός με πληρώνει;

πριν από 3 μήνες

FOTISMEG

Γιατί είναι λάθος (αυτός με πληρώνει)?

πριν από 3 μήνες

xox82

Πώς μεταφραζεται το he σε αυτην την προταση

πριν από 3 μήνες

Aikon17
Aikon17

και η απάντηση- αυτός με πληρώνει- δεν είναι λάθος

πριν από 2 μήνες

ISOYELA

Αυτός με πληρώνει έγραψα και δεν καταλαβαίνω που είναι το λάθος. Δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε την προσωπική αντωνυμία;

πριν από 1 μήνα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Στα ελληνικά η αντωνυμία δεν είναι ποτέ απαραίτητη, γιατί έχουμε ξεχωριστούς τύπους ρημάτων για κάθε πρόσωπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, μάλλον η μετάφραση με την αντωνυμία λείπει από τις εναλλακτικές.

(Στην αρχή, οι αντωνυμίες διδάσκονται πάντα για διδακτικούς λόγους. Αργότερα αφαιρούνται για ευκολία.)

πριν από 1 μήνα

Tatiana274487

Καθ εγω δεν ειμαι εξερεση

πριν από 4 μήνες

Aikon17
Aikon17

Και η απάντηση- αυτός με πληρώνει- δεν είναι λάθος....

πριν από 2 μήνες

tasosx
tasosx

Συνεχίζει να υπάρχει λάθος στην μετάφραση

πριν από 2 μήνες

EiriniT3

Κι εμένα λάθος το έβγαλε. Αυτός με πληρώνει, γιατί θα μπορούσε να είναι αυτή.

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις