1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim hedefim her zaman en i…

"Benim hedefim her zaman en iyi çözümleri bulmaktır."

Çeviri:My aim is to always find the best solutions.

March 20, 2014

24 Yorum


munevver2002.

to always mi always to mu bir türlü oturtamadım:))

March 20, 2014

SafakYuce

My aim is always to find the best solution = benim herzaman/herzamanki hedefim en iyi sonucu bulmaktır. hedef; en iyi sonucu bulmak. Dolayısıyla çarpık bir cümle.

My aim is to always find the best solution = benim hedefim herzaman en iyi sonucu bulmaktır. Hedef; herzaman en iyi sonuç.

October 9, 2014

sait74053449

Tesekkurler

May 5, 2018

xblackbrainx

To always garip daha önce hiç böyle bir kullanım görmedim

June 3, 2015

hzunoglu

to always hayatımda ilk kez gördüm. teşekkürler duolingo...

December 4, 2015

Murat478789

To ne için

December 24, 2015

acansuaslan

neden to var ???

January 26, 2016

AzadAzadi1

Find bir fildir fillerden once to gelir

March 2, 2016

Alihsanerm

To always, beni şaşırtı

March 2, 2016

erdogansarac

"to find" fiilin mastar hali. to ile find arasına always konulmuş. Üstelik diğer türlüsü yanlış kabul ediliyor. Aynı cümle İspanyolca forumda da tartışılmış ve bu kullanım doğru denilmiş. İnternette iki kullanımında var olduğunu görüyorum. "always to find" kullanımının neden yanlış olduğunu açıklayabilecek birisi var mı?

April 1, 2017

Chotanak

Bende aynı şeye takıldım. Always neden orada?

March 26, 2014

serdaro81

Always=her zaman!

December 11, 2015

cronychucky

Bende aynı hata

April 30, 2014

ErkanGLER

Aynen

August 16, 2014

receptoklu

alwaysi orada sevemedim

May 25, 2015

slhirmk

My aim, my goal, my target da kabul edilebilir arkadaşlar bakmayın buna.

July 1, 2016

Rftyklmz

şu to'ları bir anlamadım ya intinive -gerund filan varmış :(

October 5, 2016

Mert295968

o kadar yorum var, konu hakkinda. ama cevap vermeye tenezzul eden yok.

September 5, 2017

ahmet309354

Neden aim ? Target da olmaz miydi ?

June 9, 2018

duran574138

"to find" bulmak " to always find" daima bulmak. anladigim kadariyla "to" "find" i niteliyor araya 'always" girmiş

August 5, 2018

ibrahim65037

To ne alaka

April 5, 2019

TanEr767552

Nerede bu forumun sahipleri to always şeklinde kullamım doğru olmalı

October 5, 2019

Sinanless

to always find yanlış bir kullanım to fiilden önce kullanılır. Çeviri Yanlış

March 8, 2017

MertSezerA

Aim demek? Fennasi şinasi! Çok mu cs oynadınız? Bilmiyorsanız öğretelim. Hedef Goal demek. Ignorants!!!!

April 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.