1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you believe in his existe…

"Do you believe in his existence?"

Çeviri:Siz onun varlığına inanıyor musunuz?

March 20, 2014

20 Yorum


erkutdalfidan

in burada nasıl bir anlam katıyor acaba ?

December 11, 2015

ugurleef

Belive in bir kalip sanirim

April 23, 2017

munevver2002.

var olmak ve varlık aynı anlamda olmalı

March 20, 2014

menekshe

evet, ama biri fiil digeri soyut nesne...cumlede nesne var...Do you believe that he exists? Do you believe in his existence? Gerçek hayatta aynı anlam var ama gramer farkle...burdaki amaci soyut nesneler ogrenmek...

September 14, 2014

Woeey

existence hem varlık hem de varoluş anlamlarına gelir ben varoluş dedim fakat reddetti,cümle içinde bir uygunsuzluğu anlam bozulması da yok fakat bence doğru olarak eklemeyi unutmuşlar

June 2, 2019

cerkesomer

Varoluş dedim kabul etmedi

September 16, 2015

mitralyoz-nur

"Yes I believe in God' s existenince, because everything is very nice and orderly. Orderly only shows one" cümleleri doğru mudur?

December 28, 2015

sawashian

“Onun hayatta olduğuna inanıyor musun?“ olmuyor mu?

November 30, 2015

MasterShoryuken

İyi ama "var olmak" ile "hayatta olmak" eş anlamlı değil ki! Taş da var ama hayatta değil mesela :)

May 16, 2016

tolgazk

"var olduğuna inanır mısın?" kabul edilmeli

November 2, 2016

GlAkkoyun

Sen onun varlığına inanıyormızın? Kabul ermedi

June 1, 2017

pluginage

onun varlığına inanıyor musunuz neden olmuyor

October 24, 2017

emotionalman

olur, rapor edin.

October 24, 2017

sonmez533147

Onun var olduguna inaniyor musin dedim neden kabul esilmadi!?

March 9, 2018

McDors

Yes

April 25, 2018

baphometeus

But he is dead and we have killed him

June 20, 2018

ZlfikarGrr1

ya niçe bi dur aq zaten ortalık karışık

February 17, 2019

himeyra

Inaniyormusun u birlesik yazdim kabul etmedi ???

January 4, 2019

DoqusChan

"İnanıyor musun" doğrusu

November 10, 2019

Batuhan310

Onun var olduğuna inanıyor musun? dedim yanlış dedi ille varlığına mı yazmak lazım ikiside aynı anlamda

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.