1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Rám néz, és megkérdezi, hogy…

"Rám néz, és megkérdezi, hogy meg akarom-e próbálni."

Fordítás:She looks at me and asks if I want to try.

March 20, 2014

20 hozzászólás


aptg.gabi

"…-e eldöntendő kérdés

DrBuboBubo • 13 Mert a tagmondat eldöntendő kérdést tartalmaz. Az if helyett whether is jó ilyen esetben"


royadon

Én sem értem hogy az IF, az miért jobb erre a kötőszóra: "hogy", mint a THAT


Kyklopsz

Én ezt nem értem. A hogy, és a ha két teljesen külön dolg. Az még csak-csak OK, hogy a "that"-ot szinte soha nem mondják, csak gondolják, de az "if" mi a jóisten nyilát keres itt?


kalti70

If= ha ;feltéve ; hogy ;


SaroltaKov3

Én is szeretném tudni!!!!


P.Gabor

Itt bekavar a feltételes, nem? If- ha --- e-- De ehhez nem értek.


csabicska

A "that" miért nem jó?


mellenyes

...and asks WHETHER I want to try. Nem igaz hogy nem jó.


fectroll

Kiváló, csak nem passzol a feladathoz. Tudod??? Nincs olyan szó, hogy "vajon"...

Mindazonáltal a mondatod pazar megoldás lenne.


IbolyaKiss

én sem értem! mást is jelent az "if"?


HunAtesz

A kettes válasz miért nem jó? Ugyanaz mint a hármas :-)....


espontapon1

Az "if"=ha,ezt így tanította a duo!A"that"=hogy,azt,azt a,az a,ezt meg így tanította a duo! Hogy az angolok hogy szokták használni ezeket a szavakat azt később egy külön fejezetben ráér tanitani!


vighlajos1

Nem jelölik külön az "ő" személyes névmás nemét de egyszer "she", máskor a "he"-t nem fogadja el. Honnan kellene tudni, hogy mire gondol a példa mondat írója?


Janos2015

Ha a végén 'it' van akkor rossz?


vasvariistvan

Szerintem csak az IT-tel jó (ha a magyar mondat az alap).


oliverlevente

"if". Reggel 5:15 van. Kávé mellett egy életre megtanultam e mondattal, hogy milyen jelentései vannak. Köszi.


kogu4

Egészségedre!


Totibi

Hölgy nemmel vajon miért nem fogadja el? Háromszor hibáztam, mire rájöttem, hogy a "she" a nem tetsző neki, csak a "he".

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés