1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jestem idealna, ponieważ jes…

"Jestem idealna, ponieważ jestem kobietą."

Tłumaczenie:I am perfect, because I am a woman.

March 20, 2014

11 komentarzy


pa-pas

Czyzby pytanie stworzone przez feministke?


DorotaJarosz

Być może, ale nie pytanie.


pytawin

Perfekcyjna Pani domu...


Talerz

A dlaczego nie może być "I am ideal?"


Piotrek175

Ten przykład musiała układać kobieta


DorotaJarosz

Też tak myślałam, ale okazało się że to James (może być wprawdzie pseudo).


PiotrKowal19

Zbędne mieszanie poprawności w nauce języka angielskiego.


Coppera1

Szczera prawda!


MichaelRos354423

Te tłumaczenia czasem mnie wpieniaja bo może być ideal zamiast perfekt! I gdzie moje punkty?


DorotaJarosz

Oczywiście, że może i dawno już "ideal" było zaliczane. Albo serwer wariuje albo było coś innego źle.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.