Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuklar ekmek yer."

Çeviri:The children eat bread.

4 yıl önce

17 Yorum


yvzkyl

Temel 1 de boys cocuk oğlan olarak kullanıliyordu, burada neden boys gecerli degil?

4 yıl önce

BerkhanGng

Katiliyorum bende bu sekilde hata yaptim.

3 yıl önce

vgumuskuyu

children eat a bread şeklinde yazınca "a" yı da kabul etmiyor. Fakat ders açıklamalarında nesnenin önüne a, an yada the ifadelerinden birinin gelmesi gerektiği söyleniyordu. Gerçi hata olarak bu durumu rapor ettim ama bunun nedenini bilen var mı?

4 yıl önce

smdozk

a ve an takisi bir anlaminda da kullanilmaktadir

3 yıl önce

KayhanAli

the child eat the bread neden yanlış

4 yıl önce

erkanctnl

Child tekillerde kullanılır. Children ise çoğul. Burada çocuklar demiş yani çoğul olduğundan dolayı children kullanılır

4 yıl önce

nebuemre

Ayrica The bread ekmegi yer anlaminda sanirim

4 yıl önce

suveybemerve

Bazı kelimeler s takısı almadan çoğul olur mesela child çocuk children çocuklar anlamına gelir

4 yıl önce

tikulatom

Bende o hatayı yaptım ama sanırım child tekil olduğu için yanlış :(

3 yıl önce

A.W76

The tam olarak hangi durularda kullaniriz.

4 yıl önce

Mehmet287005

The children eat bread ın çevirisi çocuklar Ekmek yer değil mi? Neresi yanlış ?

3 yıl önce

bc2007

of doğruyu yanlış sayıyorlar

2 yıl önce

Ibrahim532684

childs olarak kabul etmiyo gz

8 ay önce

zhan563172

kaç gündür çocuk child yazılıyor doğruydu şimdi yanlıl kabul etti kids yazıyor...

7 ay önce

Zeynep133852

Cocukler ekmek yerler olmalı

1 ay önce

Zeynep133852

Çocuklar ekmek yerler

1 ay önce

yunus365078

The boys eat bread neden olmadı ???

1 hafta önce