"Çocuklar ekmek yer."

Çeviri:The children eat bread.

March 20, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

vgumuskuyu

children eat a bread şeklinde yazınca "a" yı da kabul etmiyor. Fakat ders açıklamalarında nesnenin önüne a, an yada the ifadelerinden birinin gelmesi gerektiği söyleniyordu. Gerçi hata olarak bu durumu rapor ettim ama bunun nedenini bilen var mı?

August 27, 2014

smdozk

a ve an takisi bir anlaminda da kullanilmaktadir

November 24, 2014

nacialican

Sayılabilen nesnelere a an gelir ekmek sayılan kabul edilmiyor

June 21, 2019

yvzkyl

Temel 1 de boys cocuk oğlan olarak kullanıliyordu, burada neden boys gecerli degil?

March 30, 2014

EdaAleynaS

Boys oğlanlar demek fakat children çocuklar. Cinsiyet yok ortada.

December 10, 2018

BerkhanGng

Katiliyorum bende bu sekilde hata yaptim.

September 20, 2015

KayhanAli

the child eat the bread neden yanlış

March 20, 2014

erkanctnl

Child tekillerde kullanılır. Children ise çoğul. Burada çocuklar demiş yani çoğul olduğundan dolayı children kullanılır

April 16, 2014

suveybemerve

Bazı kelimeler s takısı almadan çoğul olur mesela child çocuk children çocuklar anlamına gelir

August 1, 2014

nebuemre

Ayrica The bread ekmegi yer anlaminda sanirim

May 6, 2014

tikulatom

Bende o hatayı yaptım ama sanırım child tekil olduğu için yanlış :(

November 4, 2014

A.W76

The tam olarak hangi durularda kullaniriz.

March 29, 2014

Mehmet287005

The children eat bread ın çevirisi çocuklar Ekmek yer değil mi? Neresi yanlış ?

July 25, 2015

bc2007

of doğruyu yanlış sayıyorlar

January 16, 2016

Ibrahim532684

childs olarak kabul etmiyo gz

February 5, 2018

zhan563172

kaç gündür çocuk child yazılıyor doğruydu şimdi yanlıl kabul etti kids yazıyor...

March 17, 2018

Zeynep133852

Cocukler ekmek yerler olmalı

September 18, 2018

Zeynep133852

Çocuklar ekmek yerler

September 18, 2018

yunus365078

The boys eat bread neden olmadı ???

October 13, 2018

SUELAyakup

Amannnnn

March 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.