1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Milyen titkár?"

"Milyen titkár?"

Fordítás:What secretary?

March 20, 2014

10 hozzászólás


GabriellaB143222

ezt nem igazán értem, miért what?


szulovszky

Mert az a milyen. Mi lenne helyes szerinted? Úgy is lehetne írni, hogy "What kind of secretary?", azaz "Milyen féle/fajta/tipusú titkár?", röviden "miféle titkár?"


Esztig2

De a what azt jelenti hogy mi. Úgy kellene hogy which secretary. Nem?


juli021

A wich a melyik


MemoryDream

Igen, de én úgy tudom, h főnév előtt a 'what' az "milyen"-t jelent.


oregkvinto

csatlakozom az előttem szólóhoz!!


szama2

What is a secretary?


szulovszky

Az magyarul "Mi az a titkár?", esetleg "Mi az hogy titkár?"


PatrikGczi

wich a helyes szó a what helyett


lusz7

Én azt írtam which(=milyen) és nem fogadta el...pedig a what az a mi...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.