1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need stamps."

"I need stamps."

Fordítás:Bélyegekre van szükségem.

March 20, 2014

14 hozzászólás


violatorenator

a bélyegző nem ugyanígy hangzik?


sscream

Bélyegző miért nem jó?


Tamas51

Ki mondta, hogy nem jó?


sscream

Nyilván azért kérdeztem (1 éve), mert akkor még nem fogadta el. ;-)


Krisbaudi

Ez nem jó: kell nekem bélyegek?


Imorth

No, the word order is wrong, and "kell" means "want" not "need".
"I want stamps." = "Kellenek (nekem) bélyegek."


Krisbaudi

OMG I always mixed it! Thank you! Where do I please find the Konjugation from kell? Kellenek (nekem), Kell? (neked) a.s.o.


Krisbaudi

:-) Köszönöm


deninho777

Szívesen. Örülök, hogy segíthettem.


PterSz2

kell bélyeg miért nem jó?


Tamas51

Olvasd el a hozzászólásokat!


LeventeBot

Azt, hogy "bélyegek kellenek" nem fogadja el. Tényleg mást fejez ki..


Tamas51

Olvasd el a hozzászólásokat!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.