A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The zone"

Fordítás:A zóna

4 éve

6 hozzászólás


Addika

Én is övezetet írtam, amit ráadásul kettő feladattal ezelőtt - egy mondatban -elfogadott...

4 éve

szabolevente

s az hogy.....ovezet....mindtha magyarabb lenne es megSE FOGADJA EL

4 éve

Sapurin

Èrthetetlen! Jelentettem

3 éve

tepertospogacsa

the zone-a zóna. ilyen egyértelmű szót minek kell beletenni

2 éve

Tamas51

Mert van magyar megfelelője is az övezet. A zóna kifejezést csak átvettük. Egyébként sem teljesen egyforma . ZONE - ZÓNA. A gyengébbek kedvéért beletették ezt is. Miért kerestek a kákán is csomót? Ha csinálnál valami jobb játékot, én avval is szívesen játszanék. Küldj inkább egy kis tepertős pogácsát.

2 éve

Harga
Harga

Az angol szöveget nem csak magyaroknak írták, és fogalmuk sem volt arról, hogy nekünk ezt milyen egyszerű lefordítani. Talán még mindig nem mi vagyunk a világ közepe.

3 hónapja

Kapcsolódó fórumok