A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Néhány fiú vizet iszik."

Fordítás:Some boys drink water.

4 éve

5 hozzászólás


kvaszhadani

a "few boys" elfogadható?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

http://www.differencebetween.net/language/grammar-language/difference-between-few-and-some/

és

http://www.englishforums.com/English/SomeVsFewAFew/zqdxv/post.htm

Without a, little and few usually have rather negative meanings. They may suggest 'not as much/many as one would like', not as much/many as expected', and similar ideas ... A little and a few are more positive: their meaning is generally closer to some. They may suggest ideas like 'better than nothing' or 'more than expected'.

4 éve

VarjasiMi
VarjasiMi

Nekem nem fogadta el :(

4 éve

Keel90
Keel90

És a some guys?

3 éve

nobert71

a 'boy'-hoz kattintva kiadja, hogy fiú, de nem fogadja el. Nooooooooormális ez?

1 éve