"Die Philosophie ist ihnen wichtig."

Çeviri:Felsefe onlar için önemli.

May 31, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Felsefe onlar için önemliDİR (Kabul edilmiyor !!!)


ayse834241

Für nerede? Onlar için diyor çeviri!


SteffiBookworm-

Die Philosophie ist für sie wichtig. Kime? Für wen ist Philosphie wichtig? Akkusativ

Die Philosophie ist ihnen wichtig. Kime? Wem ist Philosophie wichtig? Dativ

Her iki cümle de doğru ama farklı gramatik hal kullanılır. "Für" her zaman akkusativ gerektir.

http://mein-deutschbuch.de/praepositionen-mit-akkusativ.html


oduman77

Yani Türkçe okarak: kim için önemli demek, kime önemli demek ile aynı anlama mı geliyor? Burada dativ hali mi kullanmışlar?


oduman77

İn Ordnung, danke schön.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.