1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The turtles eat rice."

"The turtles eat rice."

Vertaling:De schildpadden eten rijst.

March 20, 2014

8 opmerkingen


Emma612813

waarom is het eat en niet eats??


MentalPinball

Omdat je moet een s/es na een werkwoord toevoegen alleen maar als het onderwerp (subject) van de zin in de derde persoonsvorm enkelvoud is (behalve als het 'finite' werkwoord een modaal hulpwerkwoord is).


MentalPinball

Sorry voor mijn Nederlands, ik hoop dat je alles kan begrijpen.


Gotrah1

Bestaan er nog andere beesten in Duo, behalve olifanten en schildpadden?


Stef819327

dat vraag ik me ook altijd al af


Olgica732369

Waarom is gestoopt?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.