"The turtles eat rice."

Vertaling:De schildpadden eten rijst.

March 20, 2014

7 opmerkingen


LottevanDi2

SINDS WNR ETEN SCHILDPADDEN RIJST ?!

September 10, 2019

Emma612813

waarom is het eat en niet eats??

December 1, 2016

MentalPinball

Omdat je moet een s/es na een werkwoord toevoegen alleen maar als het onderwerp (subject) van de zin in de derde persoonsvorm enkelvoud is (behalve als het 'finite' werkwoord een modaal hulpwerkwoord is).

May 28, 2017

MentalPinball

Sorry voor mijn Nederlands, ik hoop dat je alles kan begrijpen.

May 28, 2017

Saber-Braw

Dan wordt het: "He eats the rice" en niet "The turtles eats rice.

April 27, 2019

Hadis.sultani

Hoe weet je waar de 's' moet? (Onderwerp/Werkwoord)

February 13, 2018

Esme472247

Als je "he, she of it" hebt, moet je er nog een s achter plakken

May 24, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.