Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The turtles eat rice."

Vertaling:De schildpadden eten rijst.

4 jaar gelden

6 opmerkingen


Emma612813

waarom is het eat en niet eats??

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Omdat je moet een s/es na een werkwoord toevoegen alleen maar als het onderwerp (subject) van de zin in de derde persoonsvorm enkelvoud is (behalve als het 'finite' werkwoord een modaal hulpwerkwoord is).

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Sorry voor mijn Nederlands, ik hoop dat je alles kan begrijpen.

1 jaar gelden

Hadis.sultani

Hoe weet je waar de 's' moet? (Onderwerp/Werkwoord)

7 maanden geleden

Esme472247

Als je "he, she of it" hebt, moet je er nog een s achter plakken

4 maanden geleden

shaymaduolingo

leuk

2 weken geleden