Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kahve içer."

Çeviri:He drinks coffee.

4 yıl önce

9 Yorum


havvasarigul

she' zamiride o he' zamiride ben she 'yi seçtim nasıl oluyorda yanlış.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şıklı sorularda üstte de yazdığı gibi bütün doğru cevapları seçmelisiniz. soruları dikkatli okuyun.

4 yıl önce

KbraP

Demek ki cümlenin devamına bakmamışsın

5 ay önce

poncikgirl

ben drink yazdım ama kabul etmedi neden

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Geniş zamanda fiilin -s takısı almasını gerektiren özneler yalnızca "o" anlamına gelen he, she, it. Bunun dışındakilerde fiil sade halinde.

I drink.
You drink.
He drinks.
She drinks.
It drinks.
We drink.
You drink.
They drink.

2 yıl önce

poncikgirl

teşekkür ederim :)

2 yıl önce

sunaKoncak

O zaman sende de yanlışlık var galiba.

8 ay önce

ArgunGiray

lanet olsun

1 yıl önce

sunaKoncak

Ama ben de she yi seçtim ama doğru.( demekki sende bir yanlışlık var)

8 ay önce