A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has plates."

Fordítás:Vannak tányérjai.

4 éve

18 hozzászólás


KeriPetya

"Vannak tányérai" se jó...

4 éve

FanniBalzs

Én azt írtam hogy vannak tányérjai és azt elfogadta

3 éve

TolvajSas

Neki vannak tányerjai-t nem fogadja el

3 éve

77Balu

Szerintem , simán a "tányérjai" fordítás is helyes.

4 éve

futtika

Nem fogadta el :(

2 éve

ZoltnFeren4

Igen, en is azt irtam, de nem fogadja el.

2 éve

kira819835

Kinek nincs?

2 éve

F.Nikoletta

Ő neki vannak tányérjai miért nem jó??

4 éve

sirbob5

Sokan használják ezt a hibás kijelentésmódot. Vagy ő, vagy neki. A 2 együtt nem helyes.

2 éve

Anita145

Az nm lenne egyutt helyes!

2 éve

Lacihu

Nála vannak a tányérok. Ez miért nem jó?

4 éve

ZsoltFarka1

Vannak tányérai miért nem jó?

4 éve

theszantin

Tànyèrjjjjjjjai

2 éve

zolitech

Az "ö tányérjai" nem jó?

4 éve

Beni0111

Ezért jó szószerint írni.

3 éve

nagyevike5

Lacihu a nála vannak a tányárok azért nem jó mert azt másképp kell mondani

3 éve

Zsigi4

A Vannak tányérjai -val mükszik csak

2 éve

B.Orsi2

Mért nem jó hogy tányérokat birtokol?

2 éve