"Тобісімроків?"

Translation:Are you seven years old?

1 year ago

6 Comments


Alina533848

I think you should make "you are seven years old?" work

1 year ago

sagitta145
sagitta145
Mod

You are totally right! Thanks for pointing out. Added it.

1 year ago

rokuganexg

Is тобі interchangeable with вам?

1 year ago

Sosnytskiy
Sosnytskiy

No, it is not. "тобі" is used when one speaks to a single familiar person or to a single child as in this case. "Вам" is used when one speaks to several persons or to a single adult person with whom one is not on friendly terms.

1 year ago

Pavlo-H
Pavlo-H

"тобі 7 років?" теж повинно прийматися за правильну відповідь

1 year ago

sagitta145
sagitta145
Mod

Ні, оскільки завдання курсу навчити числам, в даному випадку цифри приймаються тільки при перекладі з української на англійську. Це показує, що людина правильно зрозуміла значення українського слова, а написання його неважливе. Це взагалі відбувається автоматично в системі Дуолінго, ми це не контролюємо :)

Але при перекладі з англійської на українську це не приймається, то що якщо хтось пише 7 бачучи "seven", це ніяк не показує те, чи вони таки вивчили слово :D

1 year ago
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.