"Тобі сім років?"

Translation:Are you seven years old?

May 31, 2017

6 Comments


Alina533848

I think you should make "you are seven years old?" work

October 10, 2017

sagitta145

You are totally right! Thanks for pointing out. Added it.

October 11, 2017

rokuganexg

Is тобі interchangeable with вам?

May 31, 2017

Sosnytskiy

No, it is not. "тобі" is used when one speaks to a single familiar person or to a single child as in this case. "Вам" is used when one speaks to several persons or to a single adult person with whom one is not on friendly terms.

June 2, 2017

Pavlo-H

"тобі 7 років?" теж повинно прийматися за правильну відповідь

August 18, 2017

sagitta145

Ні, оскільки завдання курсу навчити числам, в даному випадку цифри приймаються тільки при перекладі з української на англійську. Це показує, що людина правильно зрозуміла значення українського слова, а написання його неважливе. Це взагалі відбувається автоматично в системі Дуолінго, ми це не контролюємо :)

Але при перекладі з англійської на українську це не приймається, то що якщо хтось пише 7 бачучи "seven", це ніяк не показує те, чи вони таки вивчили слово :D

August 18, 2017
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.