"Tell me more!"

Çeviri:Bana daha çok anlat!

March 20, 2014

6 Yorum


eceaa

More "daha fazla,daha çok" anlamına geliyor

July 21, 2014

ferdi48130

More çok heceli sıfatların başında olunca daha yapıyordu burada ne oldu?

November 30, 2015

eaglemascot

Daha çok ve daha fazla aynı anlama geliyor ama .

February 12, 2016

Fatma.Nur_Demir

Ünlem koymadım diye yanlış çıktı. Geberin ulan

October 1, 2016

Enderelik2

The grace musical

May 3, 2017

hakan687321

Daha çok anlat bana

October 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.