A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nálam vannak a kalapjaid."

Fordítás:I have your hats.

4 éve

9 hozzászólás


kiraly.edina

Miert kell a got?

4 éve

Palutcailany

Miért kell a got?

4 éve

julia.duro

Engem inkább az érdekel miért nem kell a 'the'.

4 éve

VerboCsalka

Azért nem kell a "the " mert a kalapok többes számban vannak.

4 éve

LEMAKJ91

A birtoklást két féle képen is ki lehet fejezni. i have USA i have got GB

1 éve

verokbarbi

Miért kell a ,,got"?

4 éve

sznita88

Én sem értem miért kell a got

4 éve

Galuska77

Miért van a got, amikor eddig nem szerepelt leckében?

4 éve

vadasz53

Lehetne ra válasz hogy miért kell a got. köszönöm

3 éve