1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nálam vannak a kalapjaid."

"Nálam vannak a kalapjaid."

Fordítás:I have your hats.

March 20, 2014

9 hozzászólás


Palutcailany

Miért kell a got?


julia.duro

Engem inkább az érdekel miért nem kell a 'the'.


VerboCsalka

Azért nem kell a "the " mert a kalapok többes számban vannak.


LEMAKJ91

A birtoklást két féle képen is ki lehet fejezni. i have USA i have got GB


verokbarbi

Miért kell a ,,got"?


sznita88

Én sem értem miért kell a got


Galuska77

Miért van a got, amikor eddig nem szerepelt leckében?


vadasz53

Lehetne ra válasz hogy miért kell a got. köszönöm

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés